Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Help Desk / Customer Service Team Leader

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3258 dni temu
Help Desk / Customer Service Team Leader
Warszawa
Help Desk / Customer Service Team Leader
Warszawa
Nr Ref.: 1061809

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży odzieżowej, rozbudowującej swoje Centrum Usług Wspólnych w Warszawie poszukujemy kandydatów na stanowisko Team Leader’a.

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację pracy ok. 15 osobowego zespołu działającego w obszarze IT / CS, reorganizację struktury, na podstawie wnikliwej analizy wprowadzenie w życie nowych procedur, określenie KPI oraz kontrolę poziomu świadczonych usług.

Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku zdobytego w obszarach Customer Service / Call Centre / IT, doskonałych umiejętności interpersonalnych oraz min. 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Biegła znajomość angielskiego, ambicja , zaangażowanie oraz umiejętność proponowania innowacyjnych rozwiązań są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na powyższym stanowisku. Znajomość tematyki IT będzie niewątpliwym atutem.

Nasz klient oferuje pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, realny wpływ na budowanie i kształtowanie procesów realizowanych przez podległy zespół, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...