młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Dla jednego z naszych Klientów, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WAR/09/WYS
Będziesz odpowiedzialny za : • Wsparcie użytkowników końcowych aplikacji oprogramowania serwisowego; • prace utrzymaniowe dla aplikacji biznesowych - w tym administracja, konfiguracja, nadawanie uprawnień; • Szkolenie i zapewnianie wysokiego poziomu wiedzy i umiejętności wśród użytkowników końcowych aplikacji; • współpraca z zespołem HelpDesk oraz działem infrastruktury przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń; • Obsługa klienta dotycząca zapytań o konfiguracje aplikacji oraz system działania oprogramowania; • Zarządzanie zmianami i konfiguracją, śledzenie działań i funkcji wybranych aplikacji; • Utrzymywanie wysokiego poziomu wykonywanych zadań, oraz ciągłe polepszanie swoich umiejętności.
Mile widziane: • Dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office 2010; • Praktyczna znajomość działania sieci LAN ( Komputery i drukarki); • Znajomość AS400 (tj. Systemów z serii I) i SQL ( nie wymagane); • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); • Znajomość języka rosyjskiego lub francuskiego - mile widziane; • Proaktywne podejście do wykonywanych zadań (warunek konieczny); • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne; • Umiejętność wspierania i szkolenia współpracowników; • Chęć podróżowania (gotowość do częstych podróży służbowych). • Prawo jazdy.
Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Umowa o pracę; • Pakiet szkoleń wprowadzających oraz wdrożenie w zakres obowiązków pod okiem mentora; • Pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna, karta sportowa oraz kantyna pracownicza; • Praca w skandynawskim środowisku oraz miła atmosfera; • Telefon służbowy i laptop; • Współpracę z profesjonalistami oraz możliwości rozwoju i kariery w globalnych strukturach.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
16 godz.
Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
Medicover Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
za 2 dni wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...