Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu​ HRBP

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i realizowanie strategii HR w obszarze Szpitala Medicover oraz Centrum Medycznego MML, wspieranie managerów w procesach rekrutacji, zatrudnienia, on-boardingu i off-boardngu, współpracę z Działem C&B oraz wspieranie...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Global HR Business Manager

    Hemmersbach   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    YOUR SKILLS Demonstrated experience in driving HR initiatives and projects within an international business setting; Exceptional communication and networking skills, coupled with a strategic mindset and analytical approach; High level of business acumen and assertiveness paired with a focus on...
  • Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Administrator w Dziale HR Warszawa
HR Administration Specialist with Spanish

HR Administration Specialist with Spanish

Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1321 dni temu


We’re JTI, Japan Tobacco International and we believe in freedom. We think that the possibilities are limitless when you’re free to choose. In fact, we’ve spent the last 20 years innovating, creating new and better products for our consumers to choose from. It’s how we’ve grown to be present in 130 countries.

But our business isn’t just business. Our business is our people. Their talent. Their potential. We believe when they’re free to be themselves, grow, travel and develop, amazing things can happen for our business

That’s why our employees, from around the world, choose to be a part of JTI. It’s why 9 out of 10 would recommend us to a friend. And why we’ve been awarded Global Top Employer status, six years running

So when you’re ready to choose a career you’ll love, in a company you’ll love, feel free to #JoinTheIdea.  Learn more: jti.com

HR Administration Specialist with Spanish
Location: Warsaw

This is great opportunity to be a part exciting project and drive transformation in the Company to ensure that internal customers around the world a getting the Best-in-class level of service.  

 

Our offer includes: 
  • A competitive pay (together with annual bonus) and an attractive benefits package including medical care, Multisport card, life insurance, pension plan
  • Ambitious goal to set up new Global Business Center
  • Complex environment of working with multiple stakeholders, professional support and possibility to share knowledge and best practices
  • On-going development opportunities in a multinational environment that will inspire you to grow professionally and personally
  • Wide variety of projects and tasks, ambitious goals and independence in achieving them
  • Dynamic and innovative spirit with a constant quest to do things better
  • Flexible working conditions
  • Modern office in a convenient location
Main areas of responsibility:
  • HR administration for EMEA and Brazilian region
  • Preparing necessary documents for employees, i.e. new hires package, employment contracts, work certificates, appendix etc.
  • Entering and maintaining correctness of employee records (SAP) – employee data, changes in employment conditions, absences, additional information, etc.
  • Maintaining employee documents (personal files)
  • Verification of validity of employee documents (expiry dates of contacts and other documents)
  • Supports ad hoc projects and task as needed
  • Close working relationship with HR BP from the region
You as a professional:
  • Experience in a multinational organization on a similar role
  • Experience in HRIS applications is strongly preferred
  • Experience in business processes’ transition would be your asset
  • Strong Customer Service Mindset. Understanding cross-cultural sensitivity
  • Ability to generate a high importance of correctness and urgency
  • Systematic and efficient time management, used to work for a deadline
  • Ability to independently handle tasks and assignments
  • Effective communications skills
  • Fluent written and spoken English and Spanish
  • Proficiency in MS Office applications
  • Comprehensive knowledge of labor law and related regulation preferred

If at the same time you are true team player, open minded, flexible and you want to be part of something unique - you have found the right place to be.

Join us.

Join the idea.

#joinJTI
https://jobs.jti.com/
If you decide to participate in this recruitment, the administrator of your data will be JTI Polska sp.z o.o. with headquarters in Stary Gostków. Your data will be processed only to support the recruitment process in which you participate. Detailed information on the processing of your data and your rights can be found here.
 

Poznaj

JTI GBS Poland sp. z o.o.

Why is it worth joining JTI GBS Poland?

JTI GBS Poland is the global business service center. It is the largest of its kind within JTI worldwide. By the end of 2023, it will employ nearly 1000 people. The employees of the Center are responsible for supporting various areas of JTI's Group operations, including finance, marketing and sales, HR, research and development, legal and regulatory affairs, and the global supply chain.

Recruitment process

Stage zbieranie aplikacji Apply Now!
Stage rozmowa telefoniczna Telephone Call
Stage spotkanie online Online Meeting with HR
Stage spotkanie Online Meeting with Manager
Stage propozycja współpracy Offer

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu​ HRBP

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: tworzenie i realizowanie strategii HR w obszarze Szpitala Medicover oraz Centrum Medycznego MML, wspieranie managerów w procesach rekrutacji, zatrudnienia, on-boardingu i off-boardngu, współpracę z Działem C&B oraz wspieranie...
  • Health & Benefits Administrator Entry

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
  • Doradca Pracownika ds. HR / Associate partner

    Amazon Fulfillment Poland sp. z o.o.   Gorzyczki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Obowiązki Wspieranie Centrum Logistycznego w kwestiach zarządzania czasem pracy pracowników, zarządzania danymi, zarządzania nieobecnościami; Wspieranie pracowników w tematach związanych z HR (dokumentacja pracownicza, rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na zapytania) Zapewnienie...
  • Global HR Business Manager

    Hemmersbach   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    YOUR SKILLS Demonstrated experience in driving HR initiatives and projects within an international business setting; Exceptional communication and networking skills, coupled with a strategic mindset and analytical approach; High level of business acumen and assertiveness paired with a focus on...
  • Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

    BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało: zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za...