CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Wsparcie dla działu HR w codziennych obowiązkach
- Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami w języku francuskim lub niemieckim
- Prowadzenie dokumentów HR
- Odpowiadania na zapytania odnośnie umów, świadczeń, urlopów itp.
- Prowadzenie raportów HR
- Zapewnienie niezbędnych informacji dla pracowników odnośnie administracji HR
- Znajomość jednego z języków: francuski lub niemiecki na min. B1/B2 poziomie
- Znajomość języka angielskiego na min. B1/B2 poziomie
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Otwartość na nowe wyzwania
- Gotowość na wyjazdu na tranzycję na 2-3 tygodnie do Irlandii (na samym początku pracy)
- Praca w międzynarodowej firmie dla znanych klientów
- Opieka medyczna dla pracownika i rodziny
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Praca ze specjalistami z całego świata i możliwość ulepszania swoich znajomości językowych
- Pakiet benefitów pozapłacowych (karta multiposrt, dofinansowe do zajęć sportowych)
- Wyjścia integracyjne, wspólne wydarzenia sportowe
- Bezpłatne miejsce parkingowe