Dla naszego międzynarodowego klienta, producenta elektroniki poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
-
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
-
Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac (współpraca z dostawcą zewnętrznym, sprawdzanie poprawności naliczonych danych)
-
Doradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracowników
-
Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
-
Monitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracy
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby Działu Finansów
Wymagania:
-
Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze kadr i płac
-
Mile widziane doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
-
Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi)
-
Umiejętność praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeń
-
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodą komunikację w środowisku międzynarodowym
-
Biegła obsługi MS Office
-
Dokładność i terminowość
-
Rzetelne podejście do wykonywanych obowiązków
-
Bardzo dobra organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasu
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Firma oferuje:
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej, dobrze prosperującej firmie
-
Przyjazną atmosferę w pracy
-
Umowę o pracę, premię uznaniową oraz dodatkowy pakiet socjalny (m.in. prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe)
-
Uczestnictwo w szkoleniach oraz niezbędne narzędzia pracy