Ogłoszenie numer: 1653014, z dnia 2017-05-24
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Dziale Wynagrodzeń na stanowisko:
Inspektor ds. wynagrodzeń
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2017/31
Opis stanowiska
- sprawdzanie dokumentów źródłowych rozliczeń z ZUS i US niezbędnych do obliczenia wynagrodzeń,
- sporządzanie list płac z tytułu zatrudnienia oraz zawartych umów zlecenia i o dzieło,
- sporządzanie zbiorczych zestawień, raportów i zestawień z danych płacowych,
- prowadzenie i uzgadnianie rocznych kart wynagrodzeń,
- wyliczanie podstaw do rent, emerytur i kapitału początkowego,
- rozliczanie pracowników zwolnionych oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji,
- obliczanie i sporządzanie list płac z tytułu odpraw pośmiertnych oraz innych należności z tytułu zgonu pracownika i innych należności,
- wystawianie zaświadczeń dla pracowników,
- sporządzanie rozliczeń podatkowych (PIT- 8B, PIT-8C, PIT-4, PIT-11, PIT-40) oraz deklaracji ZUS (DRA, RSA, RCX, RZA, RMUA ) w programie Płatnik.
Wymagania
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarach ekonomicznych, finansowych,
- kompleksowa wiedza w zakresie naliczania wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i świadczeń wypłacanych z ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel, Płatnik,
- umiejętność szybkiego przyswajania przepisów oraz analizowania dokumentów,
- umiejętność organizowania pracy własnej oraz obsługi urządzeń biurowych.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opiekę medyczną, dostęp do ubezpieczenia na życie oraz karnetów sportowych,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.