Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Udział w procesie zakupowym według strategii firmy, Pozyskiwanie ofert dla projektów, Tworzenie tabel porównawczych ofert, Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami, Przygotowanie zleceń i umów handlowych, Optymalizacja procesów zakupowych, Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy; Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów; Tworzenie tabel porównawczych ofert; Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami; Przygotowywanie zleceń i umów handlowych; Optymalizacja procesów...
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Referent ds. zamówień publicznych

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: SWZ wraz z załącznikami; Uczestniczenie w przygotowaniu ogłoszeń w BZP oraz e-Notices; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nadzór nad aktualnością umów z dostawcami; Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami; Uczestnictwo w przetargach i konkursach na usługi medyczne; Kontrola przebiegu procedur przetargowych pod kątem...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami, udział w postępowaniach...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi; udział w tworzeniu ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i systemach e-notices; analiza ofert pod względem formalno-prawnym oraz wsparcie komisji przetargowej; sporządzanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Toszek Specjalista ds. zamówień publicznych Toszek
Inspektor w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

Inspektor w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

URZĄD MIEJSKI W TOSZKU
Toszek
praca stacjonarna
2200 dni temu
URZĄD MIEJSKI W TOSZKU

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

INSPEKTORA

W REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,

ROZWOJU I PROMOCJI GMINY

W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU

 

Burmistrz Toszka

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

 

Inspektora

 

w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy

(1 etat)

 

w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek

w pełnym wymiarze czasu pracy

Inspektor w Referacie Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy
Miejsce pracy: Toszek

 

Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
  • co najmniej 3-letni staż pracy,
  • wiedza w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych: znajomość zasad funkcjonowania funduszy i dokumentów programowych, praktyczne umiejętności w zakresie przygotowania i zarządzania projektami, ze szczególnym uwzględnieniem aktualnej perspektywy finansowej 2014 – 2020 oraz programów dotacyjnych finansowanych ze źródeł rządowych,
  • znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie gminnym
    • kodeks postępowania administracyjnego
    • o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie praktyczne w realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
  • umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych i płatniczych,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
  • znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym,
  • sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Zakres zadań i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku (główne obowiązki):
  • kreowanie rozwoju i promocji Gminy na zewnątrz poprzez:
    • opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja okresowych programów promocji Gminy,
    • monitoring i aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy Toszek,
    • wnioskowanie w sprawach mających wpływ na kształtowanie wizerunku Gminy, jej organów i urzędu w przekazie medialnym,
    • opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych na temat Gminy i dotyczących zadań realizowanych z udziałem środków zewnętrznych, w tym podejmowanie przedsięwzięć wydawniczych i medialnych,
    • gromadzenie i upowszechnianie informacji na temat ważniejszych wydarzeń gminnych,
    • prowadzenie wielokierunkowych działań w zakresie promocji Gminy poprzez współpracę w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi,
    • współpraca z organizacjami pożytku publicznego w realizacji zadań z zakresu promocji Gminy w ramach obowiązujących przepisów.
  • monitoring dostępnych środków z funduszy strukturalnych oraz analiza rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z UE w ramach funduszy strukturalnych, funduszy regionalnych, programów ministerialnych, specjalnych, funduszy norweskich EOG oraz innych środków poza budżetowych – ze szczególnym uwzględnieniem działań inwestycyjnych (projekty twarde),
  • przygotowywanie, weryfikacja i opracowywanie dokumentów aplikacyjnych do programów unijnych oraz innych programów finansowania,
  • zarządzanie projektami, sprawozdawczość i monitoring realizacji projektów,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych projektów unijnych oraz innych projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych,
  • koordynowanie prac pracowników wyznaczonych przez kierowników komórek organizacyjnych Urzędu zaangażowanych w realizację projektów współfinansowanych z funduszy zewnętrznych,
  • udzielanie informacji organizacjom i przedsiębiorcom o możliwościach pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych,
  • współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego odpowiednio dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 64, poz. 539), tj.:
    • certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego, jako Obcego,
    • dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
    • świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
    • świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanym przez Ministra Sprawiedliwości,
  • oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).

 

Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

 

Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Ofert Handlowych

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Udział w procesie zakupowym według strategii firmy, Pozyskiwanie ofert dla projektów, Tworzenie tabel porównawczych ofert, Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami, Przygotowanie zleceń i umów handlowych, Optymalizacja procesów zakupowych, Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Zakupów

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Uczestnictwo w procesie zakupowym zgodnie ze strategią firmy; Pozyskiwanie ofert dla realizowanych projektów; Tworzenie tabel porównawczych ofert; Prowadzenie negocjacji cenowych z dostawcami i podwykonawcami; Przygotowywanie zleceń i umów handlowych; Optymalizacja procesów...
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Referent ds. zamówień publicznych

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: SWZ wraz z załącznikami; Uczestniczenie w przygotowaniu ogłoszeń w BZP oraz e-Notices; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Nadzór nad aktualnością umów z dostawcami; Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami; Uczestnictwo w przetargach i konkursach na usługi medyczne; Kontrola przebiegu procedur przetargowych pod kątem...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami, udział w postępowaniach...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi; udział w tworzeniu ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i systemach e-notices; analiza ofert pod względem formalno-prawnym oraz wsparcie komisji przetargowej; sporządzanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    OPIS STANOWISKA Samodzielne organizowanie i prowadzenie procedur przetargowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulacjami. Udział w tworzeniu rocznych planów zamówień publicznych, opartych na planach inwestycji, remontów i zakupów. Publikowanie wymaganych...
  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...