Praca.pl Praca Małopolskie Bochnia Specjalista ds. Administracyjnych Bochnia
Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności

Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności

Starostwo Powiatowe w Bochni
Bochnia
praca stacjonarna
21 godz. temu
Starostwo Powiatowe w Bochni
Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0593
OBOWIĄZKI:
Zadania główne: - współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI; - współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI; - przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI; - rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI; - realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu; - współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji; - poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat; - przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów; - pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu; - koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł ze wnętrznych; - prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów; - współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy; - monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie; - informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych; - współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie; - koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa; - opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej; - udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw; - przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy; - inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - wykształcenie co najmniej średnie; - w przypadku wykształcenia średniego wymagany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych; - znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych; - umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa; - kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe: - umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office; - umiejętność redagowania pism; - odporność na stres; - umiejętność pracy w zespole; - terminowość; - dyspozycyjność; - komunikatywność; - wysoka kultura osobista. Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Szczegółowe informacje o prowadzonym naborze: https://bip.malopolska.pl/spbochnia,a,2777665,starosta-bochenski-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-wydziale-rozwoju-powiatu-inwe.html

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie na w/w stanowisku ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1638 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni. Inne świadczenia przysługujące na w/w stanowisku zostały określone w przepisach Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Bochni, a także ustawy z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Anna Wojakiewicz
146153710


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: - życiorys (CV), - list motywacyjny, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane kwalifikacje, doświadczenie i staż pracy (w przypadku wykazywania stażu pracy w ramach stażu odbytego za pośrednictwem Powiatowego Urzędu Pracy wymagana jest kserokopia zaświadczenia o odbyciu stażu), - kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub oryginał zaświadczenia w przypadku trwającego zatrudnienia, - kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o niekaralności (załącznik na stronie BIP), - oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - zaświadczenie o stopniu niepełnosprawności jeśli dotyczy osoby niepełnosprawnej, - informacja dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik na stronie BIP). Wymagane dokumenty należy składać na Dziennik Podawczy Starostwa Powiatowego w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia lub przesłać pocztą na w/w adres Starostwa z dopiskiem Nabór Inspektor w Wydziale Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej w terminie do dnia 09.12.2025 r. (włącznie). Dokumenty niekompletne bądź dokumenty, które wpłyną do Starostwa po upływie wyżej określonego terminu (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim, (Hostel)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów Leczniczych

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    OPIS STANOWISKA Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zezwoleń na wprowadzenie nowych produktów leczniczych. Opracowywanie materiałów do przedłużania ważności pozwoleń oraz aktualizacji danych rejestracyjnych. Uczestnictwo w komunikacji z instytucjami regulacyjnymi oraz...
  • Specjalista ds. Rejestracji Produktów

    Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.   Trzebinia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki; Przygotowywanie wniosków o przedłużenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Abonamentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV; Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami; Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń; Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Abonamentu RTV

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, Ul. Prokocimska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: przygotowywanie planu kontroli rejestracji urządzeń RTV, przeprowadzanie kontroli w przydzielonym terenie zgodnie z przepisami ustawy o opłatach abonamentowych i obowiązującymi wytycznymi, sprawdzanie obiektów w zakresie rejestracji w bazie...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz Szkoły

    Studeo Sp. z o.o.   Zakopane    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   5 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Efektywna obsługa sekretariatu szkoły w zakresie administracyjnym i organizacyjnym. Obsługa słuchaczy oraz prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami. Współpraca z kadrą pedagogiczną – organizacja zajęć i rekrutacja nauczycieli. Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu...