Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

    KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI   Łódź, Sterlinga    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 800 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych.
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Sprzątaczka powierzchni biurowych

    Emerson Polska Sp. z o.o. Sp. k.   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, sprzątanie powierzchni biurowych oraz socjalnych, praca na pół etatu w godzinach 6:00-10:00;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Pracownik Biurowy Łódź
Inspektor w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych

Inspektor w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
Łódź
praca stacjonarna
3295 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168860
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 kwietnia 2015 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi

  • Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw organizacyjnych
  • w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
    ul. Traugutta 25
    90-113 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • planowanie i dokonywanie zakupów towarów i usług zapewniających właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi;
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach przetargowych;
  • sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur i rachunków);
  • sporządzanie projektów zarządzeń wewnętrznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym projektów regulaminów i instrukcji wewnętrznych;
  • prowadzenie zbioru i ewidencji wydanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska aktów prawnych;
  • prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej i systemem zarządzania ryzykiem w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa;
    - użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
    - oświetlenie naturalne i sztuczne;
    - wykonywanie zadań pod presją czasu;
    - częste kontakty z klientem zewnętrznym, prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umowy.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na XI bądź XII piętrze;
    - przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;
    - windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
    - niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
    - praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (faks/ksero/skaner).
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie bądź wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych;
    • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
    • Znajomość podstaw rachunkowości budżetowej;
    • Znajomość zasad techniki prawodawczej;
    • Znajomość przepisów prawa z zakresu:
    • ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
    • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy o służbie cywilnej;
    • Umiejętność redagowania pism urzędowych i stosowania prawa w praktyce;
    • Umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
    • Umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;
    • Komunikatywność, umiejętność negocjowania i wysoka kultura osobista;
    • Terminowość, rzetelność i samodzielność;
    • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
    • Umiejętność planowania i współpracy;
    • Odporność na stres.
wymagania dodatkowe
  • mile widziane doświadczenia zawodowe w administracji publicznej w obszarze organizacyjnym;
  • wykształcenie profilowane w zakresie ekonomicznym, technicznym, administracyjnym bądź związanym z zarządzaniem i marketingiem;
  • znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych;
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
  • umiejętności interpersonalne m.in. umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B,
  • pozytywne podejście do klienta,
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    11 godz.
    administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa...
  • Document Controller

    NES Global Talent   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
  • Specjalista ds. realizacji projektów dla klienta niemieckiego

    Brunata ZENNER Sp. z.o.o.   Łódź, Limanowskiego 179    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Referent w Zespole Obsługi Oddziału

    PGE Obrót SA Oddział z siedzibą w Łodzi   Łódź, Wólczańska 128/134    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur. Nasze...
  • Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

    KANCELARIA ADWOKACKA LAW OFFICES REMIGIUSZ GOŁĘBIOWSKI   Łódź, Sterlinga    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   1 800 - 4 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych.
  • Asystent / Asystentka Biura Zarządu

    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesantów, w tym również w języku...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych...
  • Sprzątaczka powierzchni biurowych

    Emerson Polska Sp. z o.o. Sp. k.   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, sprzątanie powierzchni biurowych oraz socjalnych, praca na pół etatu w godzinach 6:00-10:00;