Praca.pl Praca Lubelskie Lublin Specjalista ds. Administracyjnych Lublin
Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki

Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki

ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Lublin
praca stacjonarna
11 godz. temu
ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH W LUBLINIE
Inspektor - wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2404
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. udział w opracowywaniu założeń dotyczących budżetu jednostki na następny rok budżetowy; 2. udział w opracowywaniu projektu uchwały budżetowej; 3. współpraca podczas przygotowywania projektu planu finansowego jednostki w zakresie dochodów i wydatków oraz jego zmian; 4. współpraca w zakresie opracowywania, monitorowania i aktualizacji wieloletniej prognozy finansowej; 5. przygotowywanie wniosków do projektów uchwał Rady Miasta Lublin i zarządzeń Prezydenta w sprawie zmian budżetu oraz wieloletniej prognozy finansowej; 6. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w projekcie uchwały budżetowej, uchwale budżetowej oraz jej zmianach; 7. prowadzenie ewidencji zmian budżetu jednostki; 8. udział w opracowywaniu sprawozdań z wykonania budżetu jednostki; 9. sporządzanie rocznych rozliczeń otrzymanych dotacji celowych z budżetu państwa; 10. monitorowanie i bieżąca analiza wykonywania budżetu jednostki; 11. sporządzanie i przekazywanie informacji o wielkościach przyjętych w wieloletniej prognozie finansowej oraz jej zmianach; 12. analiza umów (rocznych i wieloletnich) powodujących powstanie zobowiązań finansowych; 13. sporządzanie informacji związanych z gospodarką finansową prowadzoną w jednostce, wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne; 14. opiniowanie wniosków w sprawie zmian w planie zamówień publicznych w roku budżetowym; 15. sporządzanie sprawozdania w zakresie zaangażowania wydatków; 16. współpraca z Urzędem Miasta Lublin oraz innymi jednostkami organizacyjnymi gminy Lublin dotyczącej projektów współfinansowanych ze środków europejskich; Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik rachunkowości*
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe; 2. min. 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim, min. 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym; 3. posiadanie obywatelstwa polskiego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych; 5. korzystanie z pełni praw publicznych; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 8. nieposzlakowana opinia; 9. znajomość przepisów prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości; 10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego LibreOffice/OpenOffice i programów finansowo-księgowych. Wymagania dodatkowe: 1. odporność na stres; 2. umiejętność pracy w zespole; 3. znajomość systemów MDOK i KSAT; 4. doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu planowania i realizacji budżetu w jednostce budżetowej; 5. mile widziane doświadczenie w pracy w urzędach administracji rządowej lub samorządowej;

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 do 6 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy


Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem; 3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem; 4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe; 5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych; 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. planowania i realizacji budżetu jednostki w Wydziale Planowania i Realizacji Budżetu Jednostki w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r. Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-planowania-i-realizacji-budzetu-jednostki,30,17907,1.html

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Staż w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zakres zadań: Wsparcie pracy działów biurowych; Archiwizacja dokumentów; Podstawowe czynności administracyjne; Poznanie funkcjonowania instytucji publicznej;
  • Specjalista / Specjalistka ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Stażysta ds. administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Biała Podlaska    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Wsparcie operacyjne biura; Prace porządkowe w dokumentacji; Proste zadania administracyjne; Wprowadzenie w działalność instytucji;
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    17 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista do spraw administracji i ofert

    MBB KONSTRUKCJE ALUMINIOWO-SZKLANE   Toruń, ul. Starotoruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 997 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Prowadzenie sekretariatu; Współpraca z księgowością; Współpraca z działem zakupowym; Ofertowanie;
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...