Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 71299
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu, - wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, z dostępem do światła dziennego, - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, - występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- planowanie, organizowanie i przeprowadzanie kontroli wykonywania zadań Krajowego Systemu Ratowniczo - Gaśniczego na obszarze województwa,
- planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń i ćwiczeń z zakresu funkcjonowania oraz realizacji zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego na obszarze województwa,
- współpraca z organami i jednostkami organizacyjnymi administracji rządowej i samorządowej oraz jednostkami Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego działającymi na obszarze województwa w zakresie realizacji zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego,
- przygotowywanie propozycji zadań Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego na obszarze województwa,
- prowadzenie spraw związanych w koordynowaniem funkcjonowania Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego na obszarze województwa,
- współpraca z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej i komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie sporządzania i aktualizacji planów ratowniczych,
- prowadzenie spraw dotyczących współdziałania Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz systemem powiadamiania ratunkowego,
- przygotowywanie Wojewodzie propozycji w zakresie kierowania Krajowym Systemem Ratowniczo – Gaśniczym na obszarze województwa, w sytuacjach nadzwyczajnych zagrożeń życia, zdrowia lub środowiska.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony przeciwpożarowej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
- znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego
- umiejętność komunikacji pisemnej
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe