Inspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Zabrze
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Miejski w Zabrzu
Inspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1204
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało: 1. Wydawanie decyzji administracyjnych na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i wykonywanie analiz urbanistycznych. 2. Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 3. Opiniowanie podziałów geodezyjnych. 4. Sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz udzielanie informacji o przeznaczeniu terenu. 5. Wydawanie zaświadczeń. Zakres odpowiedzialności pracownika: - odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności, - przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki, - jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych. Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe o kierunku architektura, urbanistyka lub gospodarka przestrzenna i co najmniej 3 lata stażu pracy, - znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o własności lokali, ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, - nieposzlakowana opinia, - obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe: - uprawnienia budowlane, - prawo jazdy kat. "B", - umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office, - umiejętność samodzielnego wykonywania zadań, - zaangażowanie, - umiejętności interpersonalne, - umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej, - elastyczność w działaniu, - innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętności analityczne, - umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, - postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Katarzyna Fitał
32 273 97 09


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7:30-15:30


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: - Wypełniony elektroniczny formularz rekrutacyjny, - List motywacyjny dodany jako załącznik do formularza rekrutacyjnego. Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną przed przystąpieniem do udziału w rozmowie są zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w formularzu rekrutacyjnym (potwierdzające posiadane wykształcenie, staż pracy - zaświadczenie od pracodawcy, świadectwo pracy; kwalifikacje lub inne opisane w wymaganiach niezbędnych na dane stanowisko). Warunkiem przystąpienia do rozmowy kwalifikacyjnej jest dostarczenie przed rozmową wymaganych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane oświadczenia: - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, - Oświadczenie o braku skazania za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, - Oświadczenie o zgodności z prawdą i ze stanem faktycznym, danych wpisanych w formularzu rekrutacyjnym, - Oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem naboru oraz Informacją o przetwarzaniu danych osobowych. Powyższe oświadczenia składane są w systemie elektronicznej rekrutacji. Termin składania aplikacji do dnia: 02.12.2025 r. Inne informacje: Zasady dotyczące naboru są określone w Zarządzeniu nr 409/ZPU/2025 pełniącej funkcję Prezydenta Miasta Zabrze z dnia 28 maja 2025 r. w sprawie nadania Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, pomocnicze, obsługi w Urzędzie Miejskim w Zabrzu oraz na wolne stanowiska dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych. Kandydat, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wynikających z Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej. Informację o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu. Ogłoszenie Prezydenta Miasta Zabrze podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń. Miejsce pracy: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze. Link z ofertą pracy do portalu rekrutacyjnego: https://rekrutacja.miastozabrze.pl/job-offer/895

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Specjalista w Nadzorze Wodnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, Toszecka 101    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: realizację spraw dotyczących skarg, wniosków i petycji, koordynowanie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych, prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z kompetencją nadzoru wodnego, przygotowywanie opisów...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Gliwice, ul. Robotnicza 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: sprawy związane z opłatami za usługi wodne, opłatami podwyższonymi, wystawianie i przekazywanie informacji oraz wydawanie decyzji za usługi wodne, obsługę systemu poboru opłat i należności, prowadzenie bazy podmiotów korzystających z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;