Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 31024
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Czynniki szczególnie utrudniające pracę: praca na wysokości do 3m (wchodzenie na drabinę przy układaniu sprzętu i wyposażenia na wyższych półkach), wysiłek fizyczny związany z układaniem urządzeń na półkach, przemieszczaniem, przenoszeniem, wydawaniem etc., praca w terenie polegająca na dokonywaniu zakupów urządzeń oraz akcesoriów, przekazywaniu urządzeń do naprawy, odbiorze, praca w warunkach stresu i pod presją czasu.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw dotyczących telefonii komórkowej i stacjonarnej oraz związanych ze specjalną telefoniczną łącznością rządową (jawną) oraz bieżąca obsługa pracowników Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w sprawach wyposażania w urządzenia telefonii komórkowej, stacjonarnej i łączności rządowej (jawnej).
- Gospodarowanie urządzeniami telefonii komórkowej, stacjonarnej i specjalnej telefonicznej łączności rządowej (jawnej) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w tym dokonywanie zakupów urządzeń i usług, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie projektów umów, dokonywanie odbiorów dostaw urządzeń i usług, zlecanie napraw urządzeń oraz zgłaszanie do planu finansowego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wydatków bieżących w zakresie telefonii komórkowej i stacjonarnej.
- Bieżąca aktualizacja komputerowej bazy danych urządzeń telefonii komórkowej, stacjonarnej i specjalnej telefonicznej łączności rządowej (jawnej) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, w szczególności w zakresie użytkowników i lokalizacji urządzeń.
- Zlecanie, koordynacja i nadzór prac realizowanych przez Centrum Obsługi Administracji Rządowej, w ramach zawartych umów, w szczególności usług w zakresie obsługi teletechnicznej oraz zlecanie prac w zakresie specjalnej telefonicznej łączności rządowej (jawnej).
- Opis merytoryczny dowodów księgowych dotyczących dostaw urządzeń telefonii komórkowych, stacjonarnej, specjalnej telefonicznej łączności rządowej (jawnej) oraz usług telekomunikacyjnych i teletechnicznych, potwierdzanie ich kontroli merytorycznej.
- Prowadzenie spraw dotyczących zagospodarowania, za pośrednictwem Centrum Obsługi Administracji Rządowej, zbędnych lub zużytych urządzeń telefonii stacjonarnej i specjalnej telefonicznej łączności rządowej (jawnej) Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
- Udział w pracach w zakresie inwentaryzacji: okresowej, zdawczo-odbiorczej, doraźnej i wyrywkowej w obiektach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, realizowanych przez Komisję Inwentaryzacyjną.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych oraz zastępowanie podczas nieobecności innych pracowników.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania majątkiem oraz usług telekomunikacyjnych
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o ochronie danych osobowych, o rachunkowości (w zakresie prowadzenia ewidencji i inwentaryzacji), Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny (w zakresie umów cywilno – prawnych),
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa,
- kompetencje: komunikacja, rzetelność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie na kierunku technicznym lub ekonomicznym,
- powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, prowadzeniu magazynu i dokumentacji związanej z gospodarką magazynową,
- przeszkolenie z zakresu ustawy o służbie cywilnej, administracji publicznej, finansach publicznych, rachunkowości, gospodarowania majątkiem, gospodarki magazynowej, Prawa zamówień publicznych,
- znajomość: rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie warunków odpowiedzialności materialnej pracowników za szkodę w powierzonym mieniu, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wspólnej odpowiedzialności materialnej pracowników za powierzone mienie,
- znajomość odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii i narzędzi komputerowych