Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 47803
Warunki pracy
• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych• zadania wykonywanie w siedzibie urzędu
• stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się po wymaganą dokumentację
• stanowisko nie jest przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatek stażowy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
• dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
• pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
• ruchomy system czasu pracy
Zakres zadań
- przygotowywanie projektów postanowień w sprawie wyrażania opinii co do istnienia przeszkód do wydania dokumentu paszportowego na potrzeby prowadzonych przez urzędy morskie postępowań dotyczących wydania książeczek żeglarskich dla całego województwa wielkopolskiego
- aktualizowanie zbioru poprzez włączanie do kartoteki wniosków paszportowych po wydaniu dokumentu oraz wyłączanie dokumentów wytworzonych przed 1990 r., w tym wniosków osób zmarłych, w celu przekazania do Instytutu Pamięci Narodowej
- dołączanie wydrukowanych paszportów do odpowiednich wniosków, sprawdzanie poprawności wydrukowanych dokumentów pod kątem zgodności danych osobowych oraz stanu technicznego dokumentów
- przyjmowanie paszportów w elektronicznym systemie paszportowym, sprawdzanie danych biometrycznych, przygotowywanie paszportów wg wyznaczonych terminów odbioru do podpisu przez upoważnioną osobę
- wykonywanie zadań związanych z przeniesieniem części zbioru kartotecznego oraz akt zgromadzonych na stanowisku pracy do archiwum zakładowego
- planowanie i inicjowanie zadań zmierzających do zapewnienia ciągłości i poprawności funkcjonowania sprzętu kartotecznego
- przyjmowanie poczty specjalnej przesłanej z Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA w Warszawie w celu przygotowania paszportów do wydania, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej pocztą specjalną do Delegatur oraz Terenowych Punktów Paszportowych
- weryfikacja danych osobowych zawartych we wnioskach o wydanie paszportów tymczasowych, sprawdzanie poprawności przyjęcia wniosku, akceptacja i zatwierdzanie opracowanych wniosków w celu przekazania do kolejnego etapu realizacji, personalizacja książeczek paszportów tymczasowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o pracy na morskich statkach handlowych
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość alfabetu fonetycznego wykorzystywanego w kartotece paszportowej
- umiejętność obsługi specjalistycznego oprogramowania dedykowanego dokumentom paszportowym