Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 52581
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu- narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, telefon, faks
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- pomieszczenie biurowe na parterze; toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- realizowanie dostaw i dystrybucji energii elektrycznej w celu zabezpieczenia funkcjonowania obiektów służbowych Policji garnizonu dolnośląskiego poprzez przygotowanie dokumentacji i ich nadzór w postępowaniu przetargowym zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych oraz obowiązującymi przepisami
- merytoryczna analiza wydatków i dokumentacji księgowych tj. faktury, sprawdzanie wydatków pod względem zawartych umów w celu prawidłowej ich realizacji z podziałem (w tym procentowym) na wydatki KWP, KMP, CBŚ,BSW
- wystawianie podstaw do obciążeń, za zużytą energię, podmiotów zewnętrznych zgodnie z zawartymi umowami, wystawianie załączników VAT do faktur. Prowadzenie bieżącej korespondencji z jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie dostaw i dystrybucji energii elektrycznej w celu prawidłowego zapewnienia funkcjonowania obiektów Policji na terenie woj. dolnośląskiego
- przygotowywanie planów finansowych z podziałem na KWP,KMP,CBŚ,BSW w zakresie energii elektrycznej i ich bieżąca kontrola
- bieżąca kontrola realizacji umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej w szczególności kontrola wydatkowania środków przeznaczonych na dostawę energii elektrycznej w ramach zawartej umowy na sprzedaż w trybie przetargu nieograniczonego PZP
- weryfikacja dokumentów finansowych w tym wyjaśnienia not odsetkowych oraz rozliaczania nadpłat i niedopłat z bieżących faktur. Przekazywanie danych do Wydziału Finansów w zakresie planowanych wydatków z podziałem na dni
- przygotowanie kwartalnych kosztów związanych z utrzymaniem użytkowanych pomieszczeń w gmachu KWP oraz obiektów przy ul. Połbina 1 i ul. Wybrzeża Wyspiańskiego 398
- miesięczne spisywanie oraz przekazywanie danych dotyczących stanu liczników. Coroczne uzupełnianie zaangażowania poszczególnych umów na dany rok w bazie wydatków w zakresie energii elektrycznej
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) doświadczenia w pracy w administracji publicznej z uwzględnieniem jednostek budżetowych i służb logistycznych
- znajomość przepisów prawa opisanych w pkt. 8 (opisu stanowiska pracy tj. zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi)
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- zdolność do analitycznego myślenia oraz redagowania pism
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie ekonomiczne