Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 54186
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa, w systemie ośmiogodzinnym (jednozmianowym), w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy w wymuszonej pozycji ciała.Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Powiatowej Policji w Krakowie. Praca wykonywana z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Stanowisko pracy w Wydziale Wspomagającym znajduje się na 1 piętrze, nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu. Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdu dla wózków inwalidzkich.Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, skaner.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników Policji wchodzących w skład Korpusu Służby Cywilnej i nie będących członkami Korpusu Służby Cywilnej.
- Opracowywanie i sporządzanie informacji dot. zaliczania okresów pracy do wysługi lat uwzględnianej przy ustalaniu wzrostu uposażenia pracowników oraz nabycia prawa do nagrody jubileuszowej.
- Opracowywanie i sporządzanie informacji w sprawie przyznawania pracownikom nagród rocznych.
- Obsługa programu "Płatnik" i programu "SWOP"
- Przekazywanie danych dotyczących zatrudnienia osób niepełnosprawnych za pomocą programu "Pfron".
- Systematyczne prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Ustalanie uprawnień urlopowych dla pracowników KPP w Krakowie oraz sporządzanie corocznego planu urlopów policjantów i pracowników KPP w Krakowie.
- Wystawianie dokumentów leżących w kompetencji Komendanta KPP w Krakowie oraz prowadzenie ewidencji wydanych dokumentów pracownikom Policji oraz emerytom i rencistom KPP w Krakowie.
- Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o wysokości zarobków oraz o zatrudnieniu.
- Obsługa systemu Centrum Kompetencji Państwa oraz bazy o naborach w służbie cywilnej.
- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej w celu przekazania do składnicy akt KPP w Krakowie oraz archiwizacja akt osobowych pracowników Policji zwolnionych z pracy w Policji celem przekazania do archiwum w KWP w Krakowie.
- Realizowanie całokształtu zadań związanych z osobami bezrobotnymi kierowanymi przez urzędy pracy w celu przyjęcia do odbycia stażu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji państwowej lub pracy biurowej.
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "tajne" lub "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych