Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 134900
Warunki pracy
Miejsce pracy w siedzibie urzędu: I piętro skrzydła A obiektu KMP w Lublinie. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszającyuch się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło A budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne. Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym, przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych. Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godz. 7.30-15.30.Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Zakres zadań
- Odbiera z punktu Poczty Specjalnej KMP w Lublinie wpływajace do Komendy przesyłki.
- Rejestruje korespondencję w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), zapewniając prawidłowy obieg dokumentacji.
- Rozdziela i przedkłada do dekretacji wpływajacą korespondencję.
- Obsługuje System Elektronicznej Poczty Policji (SEPP).
- Obsługuje składy chronologiczne dokumentów w wersji papierowej pozostającej w Kancelarii Ogólnej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym.
- znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność, zdyscyplinowanie, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole
- w służbie cywilnej nie moze być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość zasad oraz trybu wykonywania czynności kancelaryjnych w urzędach.