Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 135285
Warunki pracy
Miejsce pracy w siedzibie urzędu: parter skrzydła C obiektu KMP w Lublinie. Wejście do budynku głównego - skrzydło A posiada stosowny podjazd dla osób poruszającyuch się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło C budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, biurowego, kulturalno-oświatowego, kuchenno-stołówkowego, techniki policyjnej, ppoż., sprzętu specjalnego oraz medycznego będącego w użytkowaniu KMP w Lublinie, w oparciu o otrzymywane dokumenty przychodowe-rozchodowe, w tym w elektronicznym Systemie Wspomgania Obsługi Policji.
- Planuje i koordynuje przeglądy oraz proces legalizacji i napraw sprzętu: biurowego, techniki policyjnej i ppoż. będącego w użytkowniu KMP w Lublinie.
- Opracowuje tabele należności sprzętu dla jednostek i uzgadnia stany ilościowe sprzętu z ewidencją główną prowadzoną w KWP w Lublinie.
- Przygotowuje dokumenty dotyczące brakowania sprzętu zużytego, wyeksploatowanego oraz zniszczonego o znikomej wartości użytkowej.
- Prowadzi dokumentaję serwisu kserokopiarek będących na stanie KMP w Lublinie, przyjmuje zgłoszenia awarii oraz koordynuje proces zlecenia napraw urządzeń powielających.
- Prowadzi rejestr faktur oraz opracowuje otrzymane rachunki i faktury za naprawę i konserwację kserokopiarek w celu realizacji należności.
- Prowadzi dokumentację związaną z gospodarką, urządzeniami do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz urządzeniami do pomiaru prędkości, w tym zgłaszanie napraw i legalizacji urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu oraz urządzeń do pomiaru prędkości.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjno-biurowym
- znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, o rachunkowości, kodeks postępowania administarcyjnego
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczjącego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE
- komunikatywność, zdyscyplinowanie, samodzielność w rozwiązywaniu problemów , umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe