specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zakres obowiązków: Sprzedaż, dobór i doradztwo w zakresie części , olejów i opon do pojazdów ciężarowych Budowanie relacji z Klientami opartymi o partnerską współpracę Informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach
With a startup spirit and 80,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently, and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.
Inviting applications for the role of the Insurance Customer Support with Danish
Responsibilities
Back office operations support,
Dividing tasks within the teams
Manage system stop and provide approval as per company guidelines
Answering customers questions and queries via email and chat mainly
Communicate with vendors/ partners to solve their queries
Qualifications
Very good knowledge of Danish min. B2/C1
Communicative level of English
Good MS Office (especially MS Excel) knowledge
Analytical thinking and ability to learn fast
Personal culture and ability to deal with the client properly
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 godz.
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Obsługa zapytań i korespondencji (mail, telefon), Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, Współpraca z działem produkcji i wysyłek oraz wysyłanie potwierdzeń, Wystawianie dokumentów sprzedażowych, Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zakres obowiązków: Sprzedaż, dobór i doradztwo w zakresie części , olejów i opon do pojazdów ciężarowych Budowanie relacji z Klientami opartymi o partnerską współpracę Informowanie Klientów o dostępnej ofercie firmy, w tym o aktualnych promocjach