Firma o międzynarodowym zasięgu z siedzibą główną w Niemczech, działająca w sektorze motoryzacyjnym poszukuje do swojego oddziału zlokalizowanego w Jaszkowej Dolnej koło Kłodzka osoby na następujące stanowisko:
-
Nadzór nad spełnianiem wymagań klienta w organizacji,
-
Zarządzanie reklamacjami,
-
Nadzór nad wprowadzaniem działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych w zakładzie oraz u klienta,
-
Codzienny kontakt z klientem oraz moderowanie wizyt klienta,
-
Koordynowanie akcji sortowania,
-
Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje w postaci raportów 8D,
-
Analiza reklamowanych części.
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym,
-
Znajomość języka angielskiego - mile widziane,
-
Odporność na stres,
-
Energiczność i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Znajomość obsługi komputera (pakiet Office), system SAP,
-
Mile widziane doświadczenie w dziale jakości,
-
Posiadanie prawo jazdy,
-
Znajomość języka angielskiego - mile widziane,
-
Znajomość SCR dla grupy VW oraz BMW – mile widziane,
-
możliwość wzięcia udziału w projekcie start-up i budowaniu nowej organizacji,
-
wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy,
-
stabilną pracę w prężnie rozwijającej się firmie działającej w oparciu o międzynarodowe standardy,
-
pracę w młodym, dynamicznym zespole,
-
możliwość rozwoju zawodowego.