Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
IT Technical Support Specialist (Voice)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Zespołowa współpraca z klientem nadulepszeniem proponowanych rozwiązań
Rozwiązywanie problemów o średniej lubdużej złożoności (związanych z produktem lub sieciowych)
Konsultacje techniczne z innymi członkami zespołu
Wykorzystywanie umiejętności technicznych, relacji z klientem oraz istniejące już rozwiązania problemów, narzędzia debuggingu, symulacje laboratoryjne do analizy i rozwiązywania problemów
Prowadzenie szkoleń odnośnie systemów oraz produktów
Aktualizowanie na bieżąco wiedzy na temat technologii - dostarczanie najwyższej jakości wsparcia technicznego
Wymagania:
Tytuł inżyniera lub magistra (kierunku o profilu informatycznym, telekomunikacyjnym i pododne)
Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku wsparcia technicznego usług Voice
Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 dni
TWOJE ZADANIA: Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi. Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego. Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją. Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów. Praca w biurze klienta zlokalizowanym w...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem dostępnych form kontaktu: telefonu (1 linia wsparcia) oraz e-mail. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem. Przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji. Aktywacja i modyfikacja usług klientów.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
Obowiązki na stanowisku: Konfiguracja sprzętu IT według ustalonych standardów; Obsługa systemu Helpdesk; Obsługa systemu SDK; Prowadzenie ewidencji oraz dystrybucji sprzętu IT; Zapewnienie działania usług IT w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania spółki; Projektowanie oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Deine Aufgaben: Technische Kundenbetreuung (Festnetz, mobiles Internet, Router einrichten, Netzstörung, Netzausfall, Ticket erstellen) Eingehende Anrufe; Kundenbetreuung von Vertragskunden (B2C Kontakt), nur auf Deutsch; Cross-Upselling von weiteren Dienstleistungen, ist im Ziel, aber nicht die...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...