Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Administrator ds. obsługi klienta w USA

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców. Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów....
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of received data. Ensuring data accuracy from vendors. Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   małopolskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

MAJOREL POLSKA
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa / zdalna
43 dni temu
Junior Customer Care Agent - Danish Speaking
Work place: Kraków

About us and our team 

 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place! 

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world. 

 

About your future role

 

As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making proficiency in various IT systems advantageous. 

 

Support We Provide: 

  • Transactions support 
  • Settlement reports 
  • Self-service portal usage 
  • Technical support on Terminals 
  • Invoice-related questions. 
  • Other customer concerns  

Your key tasks and responsibilities are: 

  • Handling emails and tasks in multiple CRM systems
  • Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments 
  • Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information 
  • Providing technical support to merchants with Card Terminals 
  • Supporting merchants with Acquirer agreements
What makes you the best person for this job?

Your personal qualifications include: 

  • Fluent Danish and English (speaking and writing)
  • Strong communication skills, both verbal and written 
  • Team player, enthusiastic about delivering a great customer experience 
  • Capable of technical reporting of IT incidents 
  • Detail-oriented with a strong customer mindset 
  • Conscientious and persistent in obtaining valid customer information 
  • Organized with the ability to prioritize tasks 

Competence and experience: 

  • Good cooperation skills with different stakeholders, both internal and external
  • Excellent communication and collaboration skills 
  • Experience in customer service or contact centres with e-mail/task, Chat and call handling would be an asset
  • Relevant work experience and knowledge of the fintech business area are a great benefit
  • Knowledge of corporate structure, business forms, subscription rules, card companies’ credit policies, AML, KYC, GDPR, e-commerce law, guidelines for e-commerce, and general knowledge of internet commerce are a great benefit 

Background and qualifications: 

  • Administrative background or experience with administrative tasks 
  • Experience with payment products and card services is beneficial but not required 
  • Proactive and diplomatic approach to customer’s support 
  • Strong commitment to assisting customers in resolving issues 
  • Result-oriented, service-minded, self-driven, and flexible 
  • Strong service orientation with an emphasis on quality and precise task execution 
  • Team player who understands the importance of collective effort to achieve success
Additionally, we offer next benefits:
  • Work from home
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Relocation bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Administrator ds. obsługi klienta w USA

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców. Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów....
  • US Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of received data. Ensuring data accuracy from vendors. Working closely with internal teams to deliver excellent...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   małopolskie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...