Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Analityk / Analityczka ds. Kontroli Jakości Treści z j.niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Kluczowe Obowiązki Analiza trendów, raportowanie wskaźników jakości i rekomendowanie działań korygujących. Ustanawianie i ciągłe doskonalenie procedur raportowania danych i wydajności. Raportowanie wyników zespołu do wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy. Identyfikowanie luk w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Kraków
Junior Data Reviewer with English and Russian

Junior Data Reviewer with English and Russian

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1542 dni temu
Junior Data Reviewer with English and Russian
Kraków

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do: 
  • Back office position with no direct contact with customer 
  • Investigate and resolve issues regarding content that is reported for account support and/or safety; flag for action, and resolve within agreed-upon turnaround times and standards of quality 
  • Craft verbal and written guidance for sales and marketing professionals 
  • Review data according to Client guidelines 
  • Work within the agreed timelines, quality and quantity standards 
  • Need to keep up to date with events & happenings in countries of the supported language 
  • Participate in generating improvement ideas 
  • In the context of this role, individuals will be exposed to potentially disturbing content, and will need a level of resilience and maturity. We care for our employees’ well-being, health and safety and ensure that they have the support and resources needed to execute the responsibilities of their roles.

What do we expect?

  • Fluency in English and Russian
  • Strong knowledge of modern culture & history in countries of the supported language
  • 1+ year of work experience & university education will be a plus
  • Good computer literacy
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 506,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do: 
  • Back office position with no direct contact with customer 
  • Investigate and resolve issues regarding content that is reported for account support and/or safety; flag for action, and resolve within agreed-upon turnaround times and standards of quality 
  • Craft verbal and written guidance for sales and marketing professionals 
  • Review data according to Client guidelines 
  • Work within the agreed timelines, quality and quantity standards 
  • Need to keep up to date with events & happenings in countries of the supported language 
  • Participate in generating improvement ideas 
  • In the context of this role, individuals will be exposed to potentially disturbing content, and will need a level of resilience and maturity. We care for our employees’ well-being, health and safety and ensure that they have the support and resources needed to execute the responsibilities of their roles.

What do we expect?

  • Fluency in English and Russian
  • Strong knowledge of modern culture & history in countries of the supported language
  • 1+ year of work experience & university education will be a plus
  • Good computer literacy
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Quality Assurance Analyst with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Responsibilities: Analyzing trends & report Quality performance and undertake or recommend corrective actions; Establish procedures for handling data and performance reporting & continuously improve them; Report team performance to internal and external stakeholders; Act as a contact point for the...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozwiązań Technologicznych z językiem niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Twoje Zadania: Codzienna komunikacja z klientami oraz zespołami wewnętrznymi (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja internetowych produktów u klientów. Zapewnienie wsparcia, szkoleń i doradztwa w zakresie użytkowania produktów. Budowanie pozytywnych relacji, z entuzjazmem i...
  • Analityk / Analityczka ds. Kontroli Jakości Treści z j.niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Kluczowe Obowiązki Analiza trendów, raportowanie wskaźników jakości i rekomendowanie działań korygujących. Ustanawianie i ciągłe doskonalenie procedur raportowania danych i wydajności. Raportowanie wyników zespołu do wewnętrznych i zewnętrznych interesariuszy. Identyfikowanie luk w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Inżynier Wsparcia Klienta

    Apator Rector Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS STANOWISKA Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów oraz partnerów w zakresie produktów i usług firmy. Instalacja i uruchamianie urządzeń, aplikacji i programów u klientów zgodnie z wymaganiami technicznymi. Prowadzenie szkoleń, warsztatów i spotkań edukacyjnych według...
  • Konsultant ds. produktów i wsparcia klienta

    Apator SA   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice), k. Torunia    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis stanowiska zapewnianie profesjonalnego wsparcia technicznego dla klientów w zakresie produktów i usług; prowadzenie szkoleń i warsztatów edukacyjnych dla użytkowników; realizacja uruchomień urządzeń, aplikacji i systemów u klientów; wykonywanie ekspertyz i analiz technicznych,...