Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    16 godz.
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Receptionist / Office Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Wsparcie administracyjne

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Koordynacja i zarządzanie codziennymi harmonogramami oraz organizacja kalendarza (efektywne gospodarowanie czasem). Przygotowywanie, redagowanie i archiwizowanie dokumentacji, w tym notatek ze spotkań i rejestrów wewnętrznych. Nadzorowanie logistyki związanej z podróżami służbowymi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kształcenia

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? koordynacją procesów związanych z kształceniem (SIO, dokumentacja nowych kierunków), współpracą z dyrektorami szkół, prowadzeniem i aktualizacją danych w ewidencji szkół oraz kierunków, przygotowywaniem dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kształcenia

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    11 dni
    Koordynacja procesów związanych z kształceniem (SIO, dokumentacja nowych kierunków). Prowadzenie i aktualizacja ewidencji szkół oraz kierunków nauczania. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej powoływania/odwoływania dyrektorów i aktualizacja statutów. Współpraca z dyrektorami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Łódź Specjalista ds. Administracyjnych Łódź
Junior Process Officer / Process Officer

Junior Process Officer / Process Officer

Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce
Łódź
praca stacjonarna
2038 dni temu
Junior Process Officer / Process Officer
Łódź

Would you like to develop your knowledge around cash management services and online banking? We are now looking for a Junior Process Officer/Process Officer to Onboarding Team in Cash Management Operations Norway.   

         

In Nordea, we know that great customer experiences require a team that leads the way in first-class service and operations. We’re more than just a Nordic bank, we’re a large employer in Poland. With us, you’ll work with skilled, international teams in a bright, modern office. The lively and collaborative atmosphere offers plenty of opportunities to learn and grow as you build your career with us. 

 

About this opportunity

 

Welcome to the Cash Management Operations Norway team. We add value by enabling the Norwegian customers to use different online banking platforms, products and services. As the Junior Process Officer/Process Officer you will play a valuable role in Cash Management Operations where we deliver great experiences to our customers by operating the manual processes related to Cash Management with high quality and efficiency.

 

What you’ll be doing:

  • Independently solve problems and handle manual tasks that are related to Customer Onboarding in local applications
  • Agreement maintenance in terms of opening, edition and termination of corporate customer agreements/services
  • Work with multiple stakeholders in Cash Management Customer Service and Cash Management Operations situated in Norway
  • Contribute to improvement of quality and efficiency of assigned tasks and processes
  • Recognise and escalate problems according to the procedures in order to avoid reoccurrences in the future

You’ll join a CMO Norway Onboarding Team where open, dedicated and enthusiastic people face new challenges to meet customers' expectations. The role is based in Lodz.

 

Who you are

 

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. These are the values that guide us in being at our best – and that we imagine you share with us.

To succeed in this role, we believe that you have:

  • Improvement mindset and sharp eye for details
  • Commitment and high motivation to work
  • Ability to work as a team player

Your experience and background:  

  • Graduated at least secondary school
  • Professional English skills (spoken and written at least B2 level)
  • Good knowledge of Microsoft Office tools (MS Excel, Word, PowerPoint)

If this sounds like you, get in touch!

 

Next steps

Submit your application no later than 24 May 2020.

 

At Nordea, we know that an inclusive workplace is a sustainable workplace. We deeply believe that our diverse backgrounds, experiences, characteristics and traits make us better at serving customers and communities. So please come as you are.

 

Please include permit for processing personal data in CV as following:

 

In accordance with art. 6 (1) a and b. Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) hereinafter ‘GDPR’. I agree to have: my personal data, education and employment history proceeded for the purposes of current and future recruitment processes in Nordea Bank Abp.

 

The administrator of your personal data is: Nordea Bank Abp operating in Poland through its Branch, address: Aleja Edwarda Rydza Śmiglego 20, 93-281 Łodź. Your personal data will be processed for the recruitment processes in Nordea Bank Abp. You have a right to access your personal data, right to rectify and right to delete. Disclosing the personal data in the scope specified by the provisions of Polish Labour Code from 26 June 1974 and executive acts are mandatory. Providing personal data is necessary to conduct the recruitment processes. The request for the deletion of your personal data means resignation from further participation in recruitment processes and causes the immediate removal of your application. Detailed information concerning processing of your personal data can be found at: http://www.nordea.com/Images/33-355365/nordea-com-careers-job-pl-en.pdf


We reserve the right to reply only to selected applications.

 

Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-biurowy

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul.Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze; Składanie...
  • Koordynator / Koordynatorka ds. Administracji Biura

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    bieżąca obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zadań recepcyjnych; zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy obieg informacji; obsługa wewnętrznych systemów rezerwacyjnych i zgłoszeniowych; monitorowanie zaopatrzenia oraz składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze;...
  • Front Office & Facility Support

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa administracyjna biura, wsparcie procesów recepcyjnych. Zarządzanie obiegiem dokumentów. Obsługa systemów zgłoszeniowych, rezerwacyjnych oraz aktualizacja danych systemowych. Monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i...
  • Executive Assistant

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    16 godz.
    Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
  • Receptionist / Office Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Wsparcie administracyjne

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Kompleksowa obsługa administracyjna pracowników oraz dostawców. Obsługa i utrzymanie systemów oraz aplikacji biurowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i komunikacją między działami firmy. Codzienna obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, telefony). Sporządzanie i...
  • Asystent / Asystentka

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Koordynacja i zarządzanie codziennymi harmonogramami oraz organizacja kalendarza (efektywne gospodarowanie czasem). Przygotowywanie, redagowanie i archiwizowanie dokumentacji, w tym notatek ze spotkań i rejestrów wewnętrznych. Nadzorowanie logistyki związanej z podróżami służbowymi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kształcenia

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Czym będziesz się zajmować? koordynacją procesów związanych z kształceniem (SIO, dokumentacja nowych kierunków), współpracą z dyrektorami szkół, prowadzeniem i aktualizacją danych w ewidencji szkół oraz kierunków, przygotowywaniem dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania...
  • Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Kształcenia

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    11 dni
    Koordynacja procesów związanych z kształceniem (SIO, dokumentacja nowych kierunków). Prowadzenie i aktualizacja ewidencji szkół oraz kierunków nauczania. Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej powoływania/odwoływania dyrektorów i aktualizacja statutów. Współpraca z dyrektorami...