Dla naszego Klienta - Firmy z branży nieruchomości poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Kierownik Biura Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zadania
- Zarządzanie telefonicznym zespołem obsługi klienta
- Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy zespołu
- Nadzór nad realizacją ustalonych KPI oraz wyznaczonych celów
- Monitorowanie wyników pracy podległego zespołu
- Prowadzenie coachingów i szkoleń dla zespołu
- Udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, rozwój zespołu
- Raportowanie do dyrektora
- Tworzenie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu obsługą klienta indywidualnego i biznesowego
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania
- Duża samodzielność w działaniu
- Umiejętność identyfikowania problemów i proponowania rozwiązań
- Umiejętność podejmowania decyzji oraz delegowania zadań
- Umiejętność organizacji pracy zespołu
- Wysoka komunikatywność oraz empatia
Oferta
- Możliwość rozwoju kompetencji w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Umowa o współpracę – działalność gospodarcza
- Narzędzia pracy (komputer, telefon)
- Prywatna opieka medyczna