Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Call Center

Grupa ENEVA
Tarnów
praca stacjonarna
2816 dni temu

Ogłoszenie numer: 1229719, z dnia 2016-08-17

ENEVA jest firmą technologiczną dostarczającą usługi budowy, instalacji, modernizacji i utrzymania stacjonarnych i mobilnych sieci telekomunikacyjnych oraz świadczącą specjalistyczne usługi
w obszarze dystrybucji energii. Jesteśmy uznanym partnerem dla globalnych operatorów telekomunikacyjnych, energetycznych, operatorów telewizji kablowych oraz producentów urządzeń telekomunikacyjnych.


W związku z dalszym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Kierownik Call Center

Miejsce pracy: Tarnów

 

Opis stanowiska

  • kierowanie zespołem Dyspozytorów koordynujących zlecenia związane z utrzymaniem sieci telekomunikacyjnej,
  • kontrolowanie realizacji zleceń pod kątem poprawności, kompletności i terminowości,
  • zapewnienie wskaźników KPI na wymaganym poziomie,
  • nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących procedur i zasad pracy,
  • motywowanie zespołu do wysokiej efektywności pracy,
  • wspieranie zespołu w podnoszeniu kompetencji na stanowisku pracy,
  • przygotowywanie raportów i analiz.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy w kierowaniu zespołem pracowniczym,
  • doświadczenie w branży telekomunikacyjnej,
  • znajomość Kodeksu Prawa Pracy w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym,
  • umiejętność przygotowywania raportów i analiz,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • silne zorientowanie na Klienta oraz wyniki,
  • wysoki poziom zaangażowania i motywacji do pracy,
  • dyspozycyjność.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika call center, dyspozytora lub logistyka,

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
  • umowę o pracę,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • samochód służbowy, laptop, telefon,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    2 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...