Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Centrali Telefonicznej

SAWA TAXI Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4678 dni temu

Firma transportowa z wieloletnią tradycją i ugruntowaną pozycją na rynku warszawskim, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:

 

Kierownik Centrali Telefonicznej

Miejsce pracy: Warszawa


Zadania:
  • Planowanie, organizacja i koordynowanie pracy zespołu konsultantów obsługi klienta
  • Monitoring procesów związanych z obsługą klienta (proces przyjmowania i realizacji zleceń, reklamacje) w kanale telefonicznym i elektronicznym
  • Podejmowanie działań zmierzających do zwiększenia efektywności Działu
  • Szkolenie i wspieranie pracowników w osiąganiu wyznaczonych celów
  • Sporządzanie grafików, raportów i analiz
Wymagania:
  • Warunkiem koniecznym jest m.in. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu pracowników
  • Znajomość narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu zespołem Call Center
  • Znajomość procedur reklamacyjnych
  • Charyzma i zdolności przywódcze
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • Znajomość pakietu Ms Office
Oferujemy:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarczą
  • Miłą atmosferę pracy
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
  • Realny wpływ na rozwój firmy
  • Swobodę w działaniu

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)".

 

Podobne oferty

  • Team Leader with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 dni
    Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service...
  • Lider / Liderka Zespołu Call Center z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych; Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników; Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu; Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami; Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w...
  • Lider Zespołu Contact Center z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    22 godz.
    Nadzorowanie i monitorowanie pracy zespołu niemieckojęzycznego Contact Center, z dbałością o przestrzeganie polityki pracy i obecności. Regularne prowadzenie coachingu dla członków zespołu w celu osiągania tygodniowych celów wydajnościowych. Zarządzanie wydajnością: tworzenie planów...