Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Działu BDC (call center)

Kanclerz Autoryzowany Dealer
Ruda Śląska
praca stacjonarna
1703 dni temu

Ogłoszenie numer: 2632517, z dnia 2019-08-25

SALONY KANCLERZ

 

Firma działająca od 1997 roku jako autoryzowany dealer marki OPEL oferuje pracę na stanowisku:

Kierownik Działu BDC (call center)

Miejsce pracy: Ruda Śląska

 

Opis stanowiska

Kompleksowe zarządzanie zespołem, w tym:

  • Planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu;
  • Udzielanie informacji zwrotnej, motywowanie oraz wsparcie zespołu;
  • Odpowiedzialność za wyniki zespołu;
  • Generowanie raportów i zestawień (CRM).

Wymagania

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Odpowiedzialność i systematyczność;
  • Znajomość branży motoryzacyjnej;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel).

Oferujemy

  • atrakcyjne warunki pracy w renomowanej, stabilnej firmie;
  • niezbędne narzędzi pracy (laptop, telefon);
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • stałe wynagrodzenie oraz premię.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator/ka ankieterów cati

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Na co dzień w naszym zespole:odpowiadasz za cały cykl realizacji badań CATI z klientami korporacyjnymi i przedsiębiorstw,przygotowujesz bazy do realizacji,skryptujesz ankiety (przy wykorzystaniu Data Collection Predictive Solutions),nadzorujesz realizację ankiet przez wewnętrzny zespół...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    22 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...