- Ogłoszenie nr: 161685
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Busku Zdroju
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ul. Mickiewicza 19
28-100 Busko-Zdrój
Miejsce wykonywania pracy:
- Busko Zdrój
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej: rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, dzienników korespondencyjnych, dzienników ewidencji wykonanych dokumentów, wykazów przesyłek nadanych i wydanych,
- sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kat. BC oraz kompletowanie dokumentów i przygotowywanie akt,
- zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania, w przypadku gdy nie spełniają wymogów określonych przepisami,
- kontrolowanie postępowania z dokumentami niejawnymi, które zostały udostępnione pracownikom merytorycznym,
- prowadzenie składnicy archiwalnej pod nieobecność pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
- planowanie i koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego policjantów,
- prowadzenie akt osobowych pracowników cywilnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa na miejscu, przy oświetleniu sztucznym, w systemie jednozmianowym.
Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Budynek wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych na poziomie parteru, drzwi odpowiedniej szerokości oraz odpowiednio dostosowane toalety. Praca na pierwszym piętrze, brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- skuteczna komunikacja,
- umiejętność organizacji pracy zespołowej,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- prawidłowa interpretacja przepisów oraz umiejętność samodzielnego opracowania aktu prawnego na podstawie zmieniających się przepisów
- szybkie działanie w sytuacji problemowej
- podejmowanie decyzji
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz pozostałych obowiązujących przepisów
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ ściśle tajne”
- znajomość podstaw prawa pracy i interpretacji przepisów Kodeksu Pracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów