- Ogłoszenie nr: 163289
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Pile
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- Zespół do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- KOMENDA POWIATOWA POLICJI W PILE
UL. BYDGOSKA 113
64-920 PIŁA
Miejsce wykonywania pracy:
- Piła
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w KPP w Pile; - organizowanie i koordynacja pracy kancelarii tajnej i punktów rejestracji informacji niejawnych: - przyjmowanie i wydawanie korespondencji niejawnej wpływającej i wysyłanej z KPP
- rejestrowanie dokumentów w dzienniku korespondencyjnym - nadzorowanie realizacji poleceń przełożonych umieszczonych na dokumentach niejawnych przez referentów merytorycznie załatwiających sprawę; - przyjmowanie, rejestracja i przechowywanie oświadczeń majątkowych policjantów;
- przyjmowanie, rejestracja, dystrybucja i przechowywanie niejawnych aktów prawnych; - prowadzenie ewidencji rejestrów teczek dokumentów niejawnych, dzienników i książek ewidencyjnych; - prowadzenie okresowych kontroli w zakresie postępowania z dokumentami niejawnymi;
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadkach rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej; - nadzór nad właściwym oznaczeniem i ewidencjonowaniem dokumentów; - odnotowywanie faktów zmiany klauzuli tajności dokumentów we właściwych dziennikach ewidencji;
- informowanie Pełnomocnika Ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów zawierających informacje niejawne, wynikające z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów; - udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnej;
- kompletowanie dokumentów oraz przygotowywanie akt do przekazania do archiwum lub wybrakowania; - sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji - kategorii ,,BC” oraz udział w niszczeniu dokumentacji tej kategorii nie podlegającej archiwizowaniu;
- przeprowadzanie okresowych szkoleń policjantów i pracowników cywilnych w zakresie sporządzania, obiegu, ewidencjonowania, powielania, przechowywania, przekazywania i archiwizowania dokumentów niejawnych;
- zastępstwo Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
- charakter pracy: biurowa przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- poświadczenie bezpieczeństwa, - komunikatywność, - dyspozycyjność, - samodzielność, - odpowiedzialność i terminowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów