Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie usługami utrzymania czystości i usługami administracyjnymi; Zarządzanie kilkuosobowym zespołem; Organizacja pracy biura oraz dbanie o jego wizerunek i porządek; Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz współpraca z wybranymi dostawcami usług;...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Hub Manager / Managerka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Twoja przyszła rola: zarządzanie procesami w HUBach: administracyjnym, asystenckim oraz finansowym - stworzenie efektywnej struktury, optymalizacja sposobu działania, wprowadzenie target operating model (TOM) HUBów. zarządzanie grupami interesariuszy od poziomu specjalisty, przez kadrę...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik kancelarii tajnej

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1420 dni temu
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 64919

Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: brak
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
- możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.

Zakres zadań

  • Nadzoruje obieg materiałów niejawnych podlegających rejestracji w kancelarii tajnej, zapewniając możliwość ustalenia, gdzie znajduje się materiał pozostający w dyspozycji Ministerstwa oraz kto z tym materiałem się zapoznał w celu niedopuszczenia osoby nieuprawnionej do informacji niejawnych lub ich utraty
  • Rejestruje i przechowuje, a także udostępnia lub wydaje materiał niejawny osobie do tego upoważnionej oraz egzekwuje zwrot wydanego materiału w celu zapewnienia w Ministerstwie prawidłowego obiegu materiałów niejawnych znajdujących się w zasobach kancelarii tajnej
  • Kontroluje przestrzeganie właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Ministerstwie w celu zapewnienia zgodności z przepisami o ochronie informacji niejawnych oraz regulacjami wewnętrznymi
  • Przyjmuje, przechowuje i analizuje na podstawie odrębnego upoważnienia oświadczenia o stanie majątkowym, składane przez pracowników Ministerstwa oraz monitoruje terminy ich składania w celu przedstawienia dyrektorowi generalnemu informacji z przeprowadzonej analizy
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem funkcjonowania eksploatowanych w Ministerstwie niejawnych systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia właściwego przetwarzania informacji niejawnych
  • Zastępuje pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności w celu zapewnienia ciągłości realizacji zadań na tym stanowisku
  • Prowadzi aktualny wykaz osób zatrudnionych w Ministerstwie albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto w celu wsparcia pełnomocnika w monitorowaniu stanu osób uprawnionych do dostępu do informacji niejawnych oraz zbliżających się terminów utraty ważności poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia oraz terminach utraty ważności obowiązkowego szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych ww. osób
  • Wspiera pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w szczególności w: przygotowaniu projektów niezbędnej dokumentacji w zakresie ochrony informacji niejawnych, m.in. projektów aktów prawnych, upoważnień, wniosków, pism, informacji i zaświadczeń, organizacji i prowadzeniu szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych dla pracowników Ministerstwa oraz osób wykonujących czynności zlecone, związane z dostępem do informacji niejawnych, udzielaniu porad pracownikom w celu prawidłowej realizacji zadań z związanych z przetwarzaniem informacji niejawnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie przetwarzania informacji niejawnych
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
  • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, w tym o prowadzeniu kancelarii tajnych oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
  • ogólna znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • ogólna znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • skrupulatność i dokładność
  • rzetelność
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych potwierdzone aktualnym zaświadczeniem dla pełnomocników do spraw ochrony informacji niejawnych i ich zastępców oraz osób przewidzianych na te stanowiska prowadzonym przez ABW lub SKW
  • specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o odbytym specjalistycznym szkoleniu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonym przez ABW lub SKW
  • aktualne poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych międzynarodowych o klauzuli co najmniej „NATO Confidential” oraz „EU Confidential
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym (A2)
  • znajomość przepisów z zakresu archiwizacji
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie usługami utrzymania czystości i usługami administracyjnymi; Zarządzanie kilkuosobowym zespołem; Organizacja pracy biura oraz dbanie o jego wizerunek i porządek; Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz współpraca z wybranymi dostawcami usług;...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Hub Manager / Managerka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Twoja przyszła rola: zarządzanie procesami w HUBach: administracyjnym, asystenckim oraz finansowym - stworzenie efektywnej struktury, optymalizacja sposobu działania, wprowadzenie target operating model (TOM) HUBów. zarządzanie grupami interesariuszy od poziomu specjalisty, przez kadrę...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...