Kierownik kancelarii tajnej

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa11 dni temu
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 137441

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • nietypowe godziny pracy (przesyłki niejawne mogą być dostarczone po godzinach pracy lub w dni wolne, pracownik pozostaje wtedy w pracy lub jest wzywany telefonicznie do pokwitowania ich odbioru, udostępnienia odbiorcy i zdeponowania ich w kancelarii tajnej)
  • zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warunki-pracy

Zakres zadań

  • kieruje i nadzoruje pracę zespołu pracowników obsługujących Kancelarię Tajną, Kancelarię Tajną Międzynarodową i Kancelarię Kryptograficzną,
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych (tj. sprawuje nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych, udostępnia dokumenty osobom do tego uprawnionym, opracowuje instrukcje dotyczące sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych itp.);
  • opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w Ministerstwie;
  • opiniuje projekty aktów prawnych, opracowuje projekty wyznaczeń oraz upoważnień, projekty decyzji Ministra, projekty dokumentów regulujących ochronę informacji niejawnych, dokumentację określającą poziom zagrożeń związanych z nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych itp.;
  • prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • zapewnia przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz bezpieczeństwa informacji niejawnych przetwarzanych w niejawnych systemach teleinformatycznych;
  • obsługuje korespondencję i dokumentację oraz przeprowadza archiwizację dokumentów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy w pionie ochrony informacji niejawnych lub pełnieniu funkcji administratora niejawnych systemów teleinformatycznych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" „TRÉS SECRET UE/ EU TOP SECRET”, „COSMIC TOP SECRET”
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
  • Wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz archiwizacji dokumentów niejawnych
  • Myślenie analityczne
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Współpraca
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe
  • Ukończone szkolenie kancelaryjno archiwalne I i II stopnia
  • Ukończone szkolenie dla kandydatów na kierowników oraz członków personelu kancelarii kryptograficznej UE

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" „TRÉS SECRET UE/ EU TOP SECRET”, „COSMIC TOP SECRET”
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie kancelaryjno archiwalne I i II stopniaKopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenie dla kandydatów na kierowników oraz członków personelu kancelarii kryptograficznej UE

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-23 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Biuro Dyrektora Generalnego
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

Aplikację możesz wysłać też przez ePUAP lub na adres mailowy: rekrutacja@mrit.gov.pl (plik nie może przekraczać 30 MB)
W liście motywacyjnym oraz w tytule wiadomości elektronicznej lub na kopercie wpisz numer naboru BB_68.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informuję, że:


1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ministerstwo Rozwoju i Technologii z siedzibą w Warszawie, Plac Trzech Krzyży 3/5, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Generalny Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Kontakt do administratora: tel.: 22 411 96 70.


2.      Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: ioddg@mrit.gov.pl


Pełna informacja dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących kandydatom na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej uprawnień, dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/jak-przetwarzamy-twoje-dane-osobowe

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Office Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie usługami utrzymania czystości i usługami administracyjnymi; Zarządzanie kilkuosobowym zespołem; Organizacja pracy biura oraz dbanie o jego wizerunek i porządek; Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe oraz współpraca z wybranymi dostawcami usług;...
  • Naczelnik Wydziału organizacji i obsługi organów Spółki

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, nadzór nad realizacją zadań związanych z obsługą posiedzeń organów Spółki, prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem organów Spółki, przygotowanie...
  • Hub Manager / Managerka

    PwC   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Twoja przyszła rola: zarządzanie procesami w HUBach: administracyjnym, asystenckim oraz finansowym - stworzenie efektywnej struktury, optymalizacja sposobu działania, wprowadzenie target operating model (TOM) HUBów. zarządzanie grupami interesariuszy od poziomu specjalisty, przez kadrę...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Pracownik Biurowy / Kierownik Biura

    DAMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, ul. Atlasowa 33    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...