(opis zadania do pobrania w załączniku TUTAJ)
- odpowiedzialność za konstruowanie planu i założeń metodologicznych;
- wspieranie prawidłowej realizacji badań, m.in. zgodności z planem badawczym, poprawności merytorycznej badań w ramach działania 2.1 w zadaniu 2 - w odniesieniu do planowanych produktów i rezultatów (w ścisłej współpracy z jednostkami systemu oświaty, w których będą prowadzone badania terenowe), tj. pakietów narzędzi diagnostycznych przeznaczonych dla uczniów w wieku 7 – 17 lat o ponadprzeciętnym potencjale intelektualnym oraz ekspertyzy w zakresie identyfikacji zdolności, uzdolnień i zainteresowań uczniów;
- odpowiedzialność za merytoryczny przegląd realizowanych w działaniu 2.1 badań, m.in. wizytowanie placówek, na terenie których będą prowadzone badania;
- czuwanie, w obszarze merytorycznym, nad jakością pracy zewnętrznych wykonawców badań;
- analizowanie przebiegu badań terenowych i dbałość o kształt dokumentacji merytorycznej z przebiegu badań;
- odpowiedzialność za analizę wyników i opracowanie roboczej wersji raportu w części dot. otrzymanych danych ilościowych i jakościowych w działaniu 2.1 zadania 2.
- wykształcenie: wyższe, w zakresie nauk społecznych, humanistycznych lub ekonomicznych (preferowane psychologia, socjologia, zarządzanie, pedagogika);
- minimum 5-letnie doświadczenie w koordynowaniu badań wdrożeniowych w obszarze edukacji realizowanych na terenie placówek oświatowych;
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w koordynacji badań normalizacyjnych;
- praktyczna znajomość standardów dostępności cyfrowej i informacyjnej;
- znajomość metod analizy danych ilościowych i jakościowych;
- znajomość aktualnych przepisów prawa oświatowego, zwłaszcza w zakresie edukacji włączającej;
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy lub współpracy instytucjami edukacyjnymi (szkoły, poradnie psychologiczno-pedagogiczne, placówki doskonalenia nauczycieli).
- pakiet benefitów tj.: ZFŚS, Karta Medicover Sport;
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach;
- ambitną pracę w innowacyjnych projektach mających wpływ na system edukacji w Polsce;
- pracę w instytucie badawczym o bogatym doświadczeniu realizującym liczne badania w obszarze edukacji i wdrażającym nowoczesne, cyfrowe rozwiązania wspierające edukację;
- pracę w zespole dzielącym się wiedzą.
- zatrudnienie na umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesięcy, następna umowa na czas określony - prognozowany czas zatrudnienia do 31.03.2028 r.);
- wymiar etatu: 1,0 lub 0,5;
- wynagrodzenie zasadnicze:
pełny etat: 12 000,00 - 13 860,00 zł brutto
pół etatu: 6 000,00 - 6 930,00 zł brutto
- w zależności od doświadczenia i kompetencji Kandydata/Kandydatki; - tryb pracy: praca hybrydowa lub zdalna;
- system czasu pracy: podstawowy lub zadaniowy.
Poznaj
Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut badawczy, który zajmuje się analizą funkcjonowania i efektywności systemu edukacji oraz rynku pracy w Polsce i za granicą.
W zespole Instytutu Badań Edukacyjnych pracują specjaliści z dziedziny pedagogiki, socjologii, psychologii, ekonomii, politologii oraz innych dyscyplin naukowych, którzy mają bogate doświadczenie w pracy dydaktycznej, administracji publicznej, organizacjach pozarządowych i sektorze prywatnym.
IBE to jedna z czołowych jednostek badawczych w Polsce. W 2017 roku Komitet Ewaluacji Jednostek Naukowych przyznał Instytutowi Badań Edukacyjnych kategorię A, wysoko oceniając jego osiągnięcia naukowe, potencjał oraz praktyczne efekty działalności.
Jako instytucja ekspercka działająca w ramach inicjatywy twinningowej IBE udziela wsparcia instytucjonalnego krajom objętym Europejską Polityką Sąsiedztwa.
IBE współpracuje z zagranicznymi instytucjami podobnej rangi z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Australii i Słowacji.