T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
(zatrudnienie w firmie partnerskiej)
Zakres obowiązków:
- Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży.
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe i jakościowe placówki.
- Działania wspierające pracowników sklepu.
- Koordynowanie działań administracyjnych sklepu.
- Zapewnienie odpowiedniej motywacji podległego zespołu
- Organizacja pracy podległego zespołu
- Kompleksowe zarządzanie personelem i raportowanie wyników pracy
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym i w bezpośredniej obsłudze klienta.
- Nastawienie na realizację ambitnych celów wartościowych i jakościowych.
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i podległego zespołu.
- Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych.
- Zaangażowanie i inicjatywa.
- Samodzielność w działaniu i branie odpowiedzialności za podjęte decyzje.
- Wyższe wykształcenie.
- Obsługa komputera w ramach pakietu MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.