Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Kierownik Zespołu Call Center Radom
Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Bank BGŻ
Radom
praca stacjonarna
3505 dni temu

Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrum Biznesowym Banku BGŻ.

MIEJSCE PRACY: Radom
Nr Ref.: BGZ05357

Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
  • nadzorowanie sprzedaży produktów i usług bankowych oferowanych w kanale telefonicznym oraz internetowym;
  • wdrażanie technik sprzedaży produktów i usług w telefonicznym kanale dystrybucji;
  • nadzorowanie wdrażanych technik sprzedaży produktów i usług w telefonicznym oraz internetowym kanale dystrybucji;
  • realizacja polityki szkoleniowej poprzez inicjowanie, organizowanie, prowadzenie i koordynowanie działań podnoszących kwalifikacje pracowników;
  • współudział w wypracowywaniu, wdrażaniu i realizacji strategii sprzedaży produktów i usług bankowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych w kanale telefonicznym oraz internetowym;
  • badanie potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia Klientów z obsługi sprzedaży w kanale telefonicznym;
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego (minimum licencjat, preferowane kierunki: bankowość, finanse);
  • min. trzyletniego doświadczenia w telefonicznej obsłudze i sprzedaży produktów i usług finansowych;
  • ekspercki poziom wiedzy z zakresu produktów i usług bankowych;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomości pakietu MS Office, EuroBank On-line (mile widziane);
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • umiejętność pracy w warunkach zwiększonych obciążeń i ograniczeń czasowych;
  • odporności na stres;
  • umiejętności analitycznych;
  • umiejętności sprawnego zarządzania sytuacjami konfliktowymi;
Oferujemy:
  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • wsparcie w rozwoju;
  • pracę przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności;
  • opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny i dopłaty do wypoczynku.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    4 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;