Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Złote Tarasy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Głębocka 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu 21C    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie
    13 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...
  • Customer Service Advisor with Slovenian

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta

Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta

eService Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2424 dni temu
Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
 
Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnych relacji z klientami w czasie długoterminowej współpracy z nami.
 
Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
 
Dołącz do nas jako Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta
i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :)
Konsultant Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Warszawa

 

U nas piłka jest po Twojej stronie…


WYZWANIA DLA CIEBIE...
  • udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
  • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.

Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

 

DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI... 
  • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
  • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
  • jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
  • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
  • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
  • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
  • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a samokształcenie nie jest Ci obce,
  • zarażasz pozytywną energią,
  • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.
  • jesteś otwarty/a na pracę w systemie zmianowym 24/7,

eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła.

 

OFERUJEMY...
  • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • motywacyjny system premiowy,
  • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
  • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
  • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
  • możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
  • pracę w międzynarodowej organizacji,
  • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
  • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy,
  • owocowe wtorki i czwartki.

 

Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą. 

 

Dołącz do naszego Zespołu!

 

 

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka Infolinii

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
  • Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Złote Tarasy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Głębocka 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta (z językiem: ukraińskim, rosyjskim, litewskim, estońskim, łotewskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na emailowe zapytania konsumentów, w tym: udzielanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty

    GRUPA PZU   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Warszawa, ul. Jana Ciszewskiego 15    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży Indywidualnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu 21C    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie
    13 godz.
    Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ul. Postępu 21C w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna sprzedaż produktów Grupy LUX MED Klientom indywidualnym oraz małym i średnim przedsiębiorstwom, praca na gotowym portfelu Klientów, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, obsługa...
  • Customer Service Advisor with Slovenian

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...