Konsultant ds. obsługi Klienta- branża FMCG

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

17 dni temu



Jeśli szukasz ciekawego zajęcia, w którym wykorzystasz swoje umiejętności interpersonalne, lubisz pracę z innymi ludźmi, posiadasz pozytywną energię, motywację oraz lubisz wyzwania dołącz do naszego Zespołu 

 

Jeśli jesteś:


Otwarty/a na nowe wyzwania, masz dobrą dykcję a rozmowa z klientem to dla Ciebie przyjemność - zapraszamy do współpracy :)


Konsultant ds. obsługi Klienta- branża FMCG

Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa Klienta B2B (sklepy/restauracje) - połączenia wychodzące

  • Koordynacja zamówień oraz monitorowanie procesu ich realizacji

  • Weryfikacja danych i aktualizacja bazy Kontrahentów

  • Dbanie o pozytywne relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy

Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie średnie
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i pro-kliencka postawa
  • Doświadczenie w pracy z Klientem (doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta/ Sprzedaży będzie dodatkowym atutem)
  • Preferowane zainteresowanie/doświadczenie w branży FMCG lub pokrewnej
  • Motywacja i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Odporność na stres
  • Umiejętność efektywnej organizacji swojej pracy
W zamian oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę pracy, nowoczesne biuro
  • Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę zlecenie
  • Premie + konkursy
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz bieżące wsparcie w trakcie pracy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Możliwość skorzystania z benefitów tj. Karta Multisport, Medicover
  • Dogodną lokalizację
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.