Konsultant ds. Obsługi Klienta

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

2 dni temu

 

 

Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!

 

Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

 

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do której zadań należeć będzie:
  • profesjonalny kontakt z Klientem/bieżące wsparcie Klienta : Obsługa Klientów sklepu internetowego (telefon, chat, @) w zakresie realizacji zamówień, przesyłek, zapytań dotyczących punktów itd.
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • posiadasz status studenta
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • chcesz zdobyć doświadczenie w pracy konsultanta
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pn-pt 9-21, sb-ndz 10-18  
  • pracę w zgranym zespole
  • profesjonalne szkolenia
  • dogodną lokalizację

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta