- Obsługa klientów sklepu internetowego z zachowaniem wysokich standardów.
- Kontakt z klientami za pomocą live chat, telefonu i e-mail.
- Profesjonalne, empatyczne podejście do klientów.
- Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania i rozwiązywanie problemów klienta.
- Współpraca i wsparcie w zespole.
- Realizacja obowiązków przed i po sprzedażowych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznie lub w podobnym zakresie prac (preferowane).
- Biegła znajomość polskiego, angielski na poziomie min. B1+/B2.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i zdolność do wielozadaniowości.
- Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej.
- Motywacja do pracy i nauki, biegłość w obsłudze komputera i programów MS Office.
- Możliwość pracy z biura w Lublinie lub Warszawie.
- Umowę zlecenie.
- Bonusy do wynagrodzenia.
- Możliwość rozwoju w organizacji międzynarodowej.
- Pracę zmianową.
- Otwartość na studentów.
- Możliwość pracy na część etatu (min. 120 godz./mies.).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.