Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Konsultant ds. wsparcia Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: małopolskie/ Kraków
Nr Ref.: KWZN/0316/ED
Główne zadania:
- Współpraca z klientami na rynku niemieckim,
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznie lub mailowo i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów,
- Współpraca z działami supply-chain w celu koordynacji dostaw,
- Odpowiadanie na zgłoszenia, potwierdzanie zmian i anulacji zamówień z klientem,
- Wprowadzanie danych do systemu, monitorowanie bazy klientów,
- Udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu zapytań dotyczących dostaw,
- Dbanie o wysoką jakość obsługi.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego – warunek konieczny,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem,
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel),
- Mile widziana znajomość programu z systemu ERP – SAP, SUN, Oracle itp.
- Dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności pracy w zespole.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku,
- Międzynarodowe środowisko pracy,
- Możliwość profesjonalnego rozwoju zawodowego,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Rozbudowany pakiet benefitów: m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, karta kateringowa.