Konsultant ds. Wsparcia Konsumenta

Electrolux Poland Sp. z o.o.

Warszawa

25 dni temu

Konsultant ds. Wsparcia Konsumenta
Miejsce pracy: Warszawa

For us going to work everyday has an even greater purpose than putting the latest product or technology on the market. It’s about improving the everyday lives of millions. By staying humble and open for new ideas – we can push the boundaries for cooking, cleaning and wellbeing at home. But to keep doing so, we need more people who want to innovate and re-imagine what life at home can be.

Electrolux is a global leader in home appliances and appliances for professional use, based on deep consumer insight. We offer thoughtfully designed, innovative and sustainable solutions, developed in close collaboration with professional users. Read more about what we do here .

Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta? Jesteś osobą energiczną, pozytywnie nastawioną i chętną do pracy? Chcesz się rozwijać w strukturach firmy przodującej w branży AGD? Dołącz do Nas! Szukamy osób otwartych na nowe wyzywania do naszego powiększającego się zespołu Contact Center.

Jako Konsultant będziesz odpowiedzialny za odbieranie połączeń przychodzących z elementami dosprzedaży, wsparcie i obsługę Konsumenta oraz obsługę pozostałych kanałów takich jak wiadomości email, chat i media społecznościowe.

W Electrolux stawiamy na profesjonalną obsługę klienta, miłą atmosferę, ciągły rozwój, a także ciekawe doświadczenia smakowe w naszym Taste Center (miejsce spotkań i warsztatów kulinarnych).

 

Oferujemy:

  • Elastyczną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie za pośrednictwem Manpower (kolejne umowy bezpośrednio z Electrolux)
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, atrakcyjne zniżki na produkty naszej firmy)
  • Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy - zależy nam na budowaniu długotrwałej relacji
  • Niezbędnie szkolenia z zakresu produktu oraz kompetencji miękkich
  • Elastyczne godziny pracy (infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku między 8:00 a 18:00 )
  • Możliwość pracy na pełny etat lub w niepełnym wymiarze godzinowym (pół etatu)
  • Atrakcyjną lokalizację – Metro Rondo Daszyńskiego
  • Owocowe piątki
  • Biuro dopasowane do potrzeb osób niepełnosprawnych

Oczekujemy:

  • Pozytywnego podejścia, uśmiechu, otwartości i chęci rozwoju
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min. B1)
  • Wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu
  • Bardzo dobrej dykcji oraz umiejętności poprawnego pisania w języku polskim
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w sprzedaży telefonicznej

Poznaj

Electrolux Poland Sp. z o.o.

Choose your own path

At Electrolux, your career can take many shapes. We span the globe with a kaleidoscope of functions, all the way from advanced R&D to after sales. By far the most international company in our industry, we strongly encourage mobility between countries, business sectors and functions. The result will be strengthened:

- perspectives, with an opportunity to learn from different cultures
- professionalism, with an increased understanding of our cross-functional and cross-border business processes
- diversity, with exposure to different role models and best practices.

These will add to your own personal development as well as to our competitive strength.

Find your place at Electrolux today.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta