Konsultant infolinii lotniczej

CCIG Group Sp. z o.o.

Warszawa

31 dni temu

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce, z oddziałami w ponad 13 miastach w Polsce.

 

Obecnie do naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant infolinii lotniczej
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • obsługa infolinii przychodzącej w jednym z wyżej wymienionych języków, w tym spraw dotyczących terminów lotów i rezerwacji,
  • obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów, rezerwacji lub innych spraw dotyczących linii lotniczej,
  • obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
  • obsługa systemu rezerwacji lotniczej,
  • obsługa Livechata.

Poszukujemy osób, które:

  • bardzo dobrze, zarówno w mowie i piśmie, posługują się jednym z następujących języków: angielskim, francuskim, hiszpańskim, rumuńskim,
  • znają język angielski w stopniu komunikatywnym, niezbędnym do obsługi systemu,
  • chcą rozwijać się językowo w pracy w międzynarodowym zespole,
  • cechuje je komunikatywność, dokładność i nastawienie na realizację zadań,
  • lubią pracę z ludźmi

Dla Ciebie:

  • gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + atrakcyjny system prowizyjny,
  • dwie wypłaty w miesiącu,
  • możliwość pracy w systemie full-time lub part-time,
  • w przypadku obsługi infolinii w języku angielskim możliwość pracy w każdym dniu tygodnia na wszystkich zmianach,
  • profesjonalne przygotowanie do roli i realizacji zadań,
  • rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
  • możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
  • kartę rabatową, pyszną poranną kawę i rozmowy w 15 językach w sali relaksu.

Poznaj

CCIG Group Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Jesteśmy grupą spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. marki: CCIG, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland i MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10 miastach w całej Polsce.

Proces rekrutacji

KrokAPLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
KrokKRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
KrokSPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR
KrokDECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
KrokPAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
KrokPODPISANIE UMOWY
KrokROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny