Konsultant Infolinii – Specjalista

Bank Pekao SA

Kraków

70 dni temu

Konsultant Infolinii – Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Nr oferty: Cen/2019/329
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.

Zadania:

  • Przyjmowanie telefonicznych dyspozycji zleceń giełdowych oraz innych dyspozycji związanych z obsługą rachunków inwestycyjnych,
  • Wsparcie klientów korzystających z usług maklerskich za pośrednictwem platform mobilnych oraz internetowych,
  • Testowanie nowych aplikacji oraz rozwiązań dedykowanych klientom Domu Maklerskiego,
  • Prowadzenie korespondencji elektronicznej.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub w roli Konsultanta telefonicznego.

Korzyści:

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce,
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy,
  • Praca z ekspertami – pasjonatami w swojej dziedzinie,
  • System szkoleń i programów rozwojowych,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych.

 Oczekiwania:

  • Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzania wiedzy, zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu,
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy.

* Jednocześnie informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym."

Może Pani/Pan wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: rekrutacja@pekao.com.pl w tytule maila wpisując "wycofanie zgody". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody

Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").

Jeśli chce Pani/Pan wziąć udział w procesach rekrutacyjnych innych niż powyższy, prosimy o dopisanie dodatkowych klauzul. Klauzule te oraz szczegółowe informacje o Banku PEKAO S.A dotyczące przetwarzania danych znajdą Państwo pod linkiem:

https://www.pekao.com.pl/kariera/Oferty/#tab1

Poznaj

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A. został założony 17 marca 1929 r. i obecnie jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej. To polski, międzynarodowy bank uniwersalny, największy bank korporacyjny i lider segmentu private banking w kraju. Pekao S.A. obsługuje ponad 5 milionów klientów, co druga polska firma jest klientem banku. Bank Pekao S.A. należy do grona najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie. W ramach grupy kapitałowej działa kilkanaście spółek należących do grona krajowych liderów w zakresie działalności maklerskiej, leasingu, faktoringu i inwestycji finansowych. Bank - zatrudniając ponad 15 000 osób - jest jednym z większych pracodawców w Polsce.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta