Konsultant Infolinii w Departamencie Kontaktu z Klientami i Operacji w Dziale Obsługi Klienta

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Białystok

6 dni temu

 

KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.

 

Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant Infolinii w Departamencie Kontaktu z Klientami i Operacji w Dziale Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Zadania:
  • telefoniczna obsługa Klienta w zakresie usług zaufania
  • obsługa zgłoszeń mailowych od Klienta
  • wsparcie Klienta w technicznych aspektach działania podpisu elektronicznego oraz w zakresie funkcjonowania dedykowanego oprogramowania
  • wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów
  • współpraca z innymi jednostkami KIR w zakresie obsługi przedsprzedażowej i posprzedażowej

 

Oczekujemy:
  • doświadczenia w obsłudze Klienta (minimum 6 miesięcy)
  • umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami
  • komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia
  • umiejętności pracy zgodnie z procedurami
  • dynamiki i szybkiego tempa pracy
  • systematyczności, wytrwałości w działaniu
  • odporności na stres
  • jakości i profesjonalizmu w pracy
  • znajomości pakietu MS Office, narzędzi typu CRM, Call Center
  • znajomości języka angielskiego (mile widziane)

 

Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stabilne zatrudnienie przez agencję pracy tymczasowej
  • pakiet szkoleń m.in. z zakresu specjalistycznej wiedzy z zakresu produktów i usług KIR, obsługiwanych systemów
  • możliwość rozwoju i wsparcie dla inicjatyw pracowników

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji.

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Poznaj

KIR S.A.

Jesteśmy instytucją infrastruktury polskiego sektora bankowego, która pełniąc kluczową rolę w obszarze rozliczeń międzybankowych, jest odpowiedzialna za bezpieczny i prawidłowy ich przebieg oraz za niezawodną elektroniczną wymianę informacji w tym obszarze.

 

Naszą misją jest świadczenie bezpiecznych i innowacyjnych usług w zakresie rozliczania płatności.

KIR powstał w 1992 r.  z inicjatywy Związku Banków Polskich, 16 największych banków oraz Narodowego Banku Polskiego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości bezpiecznych usług rozliczeniowych oraz wspieranie tworzenia nowoczesnej i innowacyjnej gospodarki. Nasze usługi rozliczeniowe realizujemy za pośrednictwem profesjonalnych, elektronicznych systemów rozliczeniowych.