AURA Technologies Sp. z o. o., dostawca rozwiązań informatycznych dla firm poszukuje osób na stanowisko:
Jeśli jesteś kadrowym/ą, masz wiedzę i doświadczenie ale szukasz nowych wyzwań proponujemy Ci pracę konsultanta systemów płacowo – kadrowych. Będziesz pomagał/a innym jak używać dedykowanych rozwiązań, będziesz wspierać ich w bieżącej pracy oraz doradzać i rozwiązywać ich problemy. Nie martw się brakiem zaawansowanej wiedzy informatycznej – wszystkiego czego będziesz w tym obszarze potrzebował/a, nauczymy. Ważne aby przyswajanie wiedzy informatycznej nie było dla Ciebie przeszkodą, reszta jest tylko kwestią czasu :)
- opieka serwisowa nad programami z grupy płacowo - kadrowej w tym: analiza zmian, współpraca z użytkownikami systemu,
- współpraca z działem programistów w zakresie modyfikacji systemów,
- przeprowadzanie testów oprogramowania,
- bieżąca obsługa Klienta, świadczenie usług wsparcia merytorycznego (w tym help desk) oraz technicznego,
- przeprowadzanie ustawień i konfiguracji na rzecz Klienta,
- prowadzenie szkoleń dla Klientów z obsługi programów oraz aktualizacja dokumentacji użytkownika.
- znajomości zagadnień płacowo – kadrowych,
- doświadczenie w samodzielnym zakładaniu i prowadzeniu akt osobowych, sporządzaniu dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzaniu list płac oraz raportów płacowych, przygotowywaniu deklaracji ZUS oraz informacji PIT, rozliczaniu umów cywilnoprawnych,
- bardzo dobrej znajomości prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego,
- doświadczenia w obsłudze programów płacowo – kadrowych, programu Płatnik oraz programów biurowych (Word, Excel itp.),
- dyspozycyjności, kreatywności, samodzielności, komunikatywności, odporności na stres, cierpliwości, zaangażowania,
- doskonałych umiejętności interpersonalnych,
- dobrej organizacji pracy.
UWAGA! DOŚWIADCZENIE INFORMATYCZNE NIE JEST WYMAGANE. NIEZBEDNYCH ZAGADNIEŃ NAUCZYMY CIĘ OD PODSTAW.
- doświadczenie informatyczne (w tym dobra znajomość sprzętu, sieci komputerowych, środowiska Windows),
- znajomość zagadnień finansowo – księgowych,
- znajomość zagadnień sprzedażowo – magazynowych,
- znajomości ustawy o rachunkowości, ustawy o vat i prawa podatkowego,
- doświadczenia w obsłudze Klienta oraz przeprowadzaniu szkoleń.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dniach i godzinach roboczych,
- miłą i koleżeńską atmosferę,
- ciekawą i rozwojową współpracę z Klientami,
- pakiet socjalny (w tym dofinansowanie opieki medycznej, spotkania integracyjne).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą: "Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133 poz 883.", za pomocą przycisku:
http://www.auratech.pl
AURA Technologies Sp. z o.o.
ul. Fasolowa 31A
02-482 Warszawa
Poznaj
AURA Technologies Sp. z o.o.
AURA Technologies Sp. z o.o. jest dostawą innowacyjnych rozwiązań informatycznych usprawniających procesy zewnętrzne i wewnętrzne firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Dostarczamy wysokiej jakości sprzęt komputerowy, urządzenia i akcesoria fiskalne (Posnet), oprogramowanie finansowo – księgowo, sprzedażowo – magazynowe, płacowo kadrowe oraz specjalistyczne Naszym celem jest oferowanie przedsiębiorcom narzędzi, które usprawnią i unowocześnią ich działanie, powiększając komfort pracy oraz podnosząc ich efektywność i konkurencyjność.
Czerpiąc z dobrodziejstw technologii informatycznych propagujemy produkty i usługi o mobilnym i ekologicznym charakterze. Stąd szczególny nacisk kładziemy na wykorzystanie elektronicznego obiegu dokumentów czy szeroko rozumianej technologii chmury obliczeniowej.
W grudniu 2015 roku AURA Technologies Sp. z o.o. znalazła się w gronie Laureatów konkursu SOLIDNA FIRMA 2015, potwierdzając tym samym naszą rzetelność w prowadzonych przez nas codziennych, fundamentalnych działaniach. Największą dla nas nagrodą są jednak głosy i opinie naszych Klientów. Z naszych rozwiązań aktywnie korzysta tysiące zadowolonych firm o różnym profilu działalności.