specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie przepływu informacji. Utrzymywanie i budowanie relacji z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami; prezentację oferty firmy; analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych; bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM; współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji;...
Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów; Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania...
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów; Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
Klient portalu Praca.pl
Opacz-Kolonia
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii. Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne. Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów. Budowanie relacji z Klientami. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej (nr certyfikatu 8102). Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Na tym stanowisku będziesz:
Kontaktować się z klientami telefonicznie w ramach działań informacyjnych i sprzedażowych,
Redagować treści wiadomości i komunikatów,
Prezentować aktualne oferty dopasowane do potrzeb odbiorców,
Utrzymywać dobry kontakt z klientami i współpracującymi firmami,
Wspierać współpracowników w realizacji celów zespołowych.
Nasze oczekiwania:
Minimum średnie wykształcenie,
Sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie,
Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania relacji,
Samodzielność i zaangażowanie,
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane.
Co oferujemy:
Pracę zdalną w elastycznych godzinach,
Umowę zlecenie,
Stawkę godzinową 30,50 zł brutto + prowizje za wyniki,
Szkolenie przygotowujące do pracy,
Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa,
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska Kontakt z klientami przez telefon. Prezentowanie oferty firmy. Analizowanie potrzeb klientów, organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja bazy danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie przepływu informacji. Utrzymywanie i budowanie relacji z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: telefoniczny kontakt z Klientami; prezentację oferty firmy; analizę potrzeb Klienta i umawianie spotkań handlowych; bieżące aktualizowanie danych w systemie CRM; współpracę z zespołami regionalnymi, dbając o prawidłowy przepływ informacji;...
Telefoniczna obsługa zapytań od użytkowników (głównie w języku polskim, część w języku angielskim) Udzielanie informacji technicznych oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów; Współpraca z zespołami technicznymi i serwisowymi w celu zapewnienia ciągłości działania...
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów; Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji, dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami, współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
Klient portalu Praca.pl
Opacz-Kolonia
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Obsługa telefoniczna Klienta na infolinii. Odpowiadanie na pytania Klientów, wsparcie merytoryczne. Rejestrowanie i procesowanie zgłoszeń, przekazywanie do odpowiednich działów. Budowanie relacji z Klientami. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.