Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Praga-Południe, CH King Cross    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
  • Sales Representative

    Mobility Partners   Warszawa    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Możesz dołączyć do nas jako Market Developer, aby dowiedzieć się więcej o branży turystycznej, ale także rozwinąć swoje umiejętności komunikacji i sprzedaży. Współpraca z nami obejmuje docieranie do biur podróży na określonych obszarach w celu: pozyskania nowych klientów (biura...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA: Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb i proponowanie rozwiązań; Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; Ustalanie warunków współpracy, zawieranie umów i...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
Zobacz więcej ofert pracy

Konsultant w sektorze finansów publicznych

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2055 dni temu

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

 

Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko :

 

Konsultant w sektorze finansów publicznych
Miejsce pracy: Warszawa

Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu.

 

Do zadań Konsultantów należy:

  • bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
  • udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
  • monitorowanie stron www w zakresie proponowanej oferty
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla zasilenia Bazy Wiedzy
  • prowadzenie, redakcja oraz aktualizacja bazy pytań i odpowiedzi, znajdującej się w Systemie CRM
  • realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
  • sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
  • budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
  • realizowanie celów indywidualnych i grupowych
  • poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • znajomość języka angielskiego 
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków
  • doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
  • wiedza na temat funduszy unijnych
Oferujemy:
  • możliwość pracy dla organizacji rządowej z sektora finansów publicznych
  • umowę o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjną lokalizację biura
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2A. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917), dalej jako: "KP" oraz w zakresie danych innych niż wskazane w art. 22(1) KP, w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako: "RODO". Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody ma Pani/Pan prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych można uzyskać pod adresem http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/informacje-o-administrowaniu-danych/354.

Jeżeli chcesz, aby Spółka skorzystała z podanych przez Ciebie danych osobowych w celach niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, załącz poniższą klauzulę zgody w swoich dokumentach aplikacyjnych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla celów niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klientów branży turystycznej zgodna z najwyższymi standardami; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów.
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Praga-Południe, CH King Cross    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
  • Sales Representative

    Mobility Partners   Warszawa    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Możesz dołączyć do nas jako Market Developer, aby dowiedzieć się więcej o branży turystycznej, ale także rozwinąć swoje umiejętności komunikacji i sprzedaży. Współpraca z nami obejmuje docieranie do biur podróży na określonych obszarach w celu: pozyskania nowych klientów (biura...
  • Doradca klienta

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   28,10 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu. Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne. Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów. Udzielanie...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA: Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, badanie potrzeb i proponowanie rozwiązań; Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji; Ustalanie warunków współpracy, zawieranie umów i...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Kundenberater mit Deutsch / Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Customer Services Professional with Romanian

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...