FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A. i Budimex S.A. w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
Na nowoutworzone stanowisko w Centrali naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze:
Kontroler finansowy
Miejsce pracy: Warszawa
Co możemy zaoferować osobie, która do nas dołączy:
- Samodzielne stanowisko mające realne przełożenie na decyzje biznesowe firmy.
- Współpracę bezpośrednio z biznesem i Zarządem Grupy FBSerwis.
- Otwarte relacje, niekorporacyjną atmosferę pracy, współpracę z zespołem wysokiej klasy specjalistów.
- Rozwijanie w praktyce narzędzi kontrolingowych.
- Stabilność zatrudnienia w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Różne możliwości udziału w projektach rozwojowych firmy (program talentowy, szkolenia w ramach Summa University w Hiszpanii, kurs języka angielskiego).
- Pracę w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Wyzwania, z jakimi zmierzy się w pracy zatrudniona osoba:
- Budżetowanie i prognozowanie wyników operacyjnych oraz przepływów pieniężnych w podległym obszarze biznesowym.
- Raportowanie wyników miesięcznych, analiza odchyleń.
- Budowanie długoterminowych modeli finansowych.
- Analiza opłacalności projektów inwestycyjnych oraz kalkulacji ofertowych nowych kontraktów.
- Konsolidacja sprawozdań finansowych, opracowanie pakietów sprawozdawczych do właścicieli.
- Rozwój struktury raportowej do oceny efektywności finansowej kontraktów.
- Analizy ad-hoc według potrzeb biznesu.
Oczekiwania wobec kandydatek i kandydatów:
- Zdolność logicznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych, wyciągania i prezentowania wniosków.
- 4-letnie doświadczenie w pracy w kontrolingu.
- Wysoka motywacja do samodzielnej pracy z jednoczesną umiejętnością pracy w zespole.
- Umiejętność efektywnego korzystania z Excela.
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów.