- Zarządzanie procesami rekrutacyjnymi (tworzenie ogłoszeń, wybór kandydatów, przeprowadzanie rozmów, współpraca z agencjami i portalami pracy).
- Analiza trendów w rekrutacji.
- Wspieranie projektów związanych z promocją marki pracodawcy.
- Organizacja eventów i szkoleń firmowych.
- Zarządzanie sprawami administracyjnymi i dokumentacją.
- Dbanie o wyposażenie biura i kontakt z dostawcami.
- Minimum 2 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku.
- Wyższe wykształcenie (HR, administracja, psychologia, socjologia mile widziane).
- Znajomość technik rekrutacyjnych i sourcingowych.
- Umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, praca pod presją.
- Znajomość MS Office i narzędzi do rekrutacji.
- Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Możliwość pracy nad innowacyjnymi projektami.
- Perspektywa rozwoju i awansu.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Przyjazną atmosferę i profesjonalny zespół.
Poznaj
Top Construction
Nasza firma TOP Construction to generalny wykonawca, realizujący wielobranżowe projekty kubaturowe dla sektora publicznego i prywatnego. Nasze doświadczenie w zamówieniach publicznych łączy się z elastycznością i indywidualnym podejściem, które cenione jest przez inwestorów prywatnych.
Dostarczamy kompleksowe rozwiązania w modelu „zaprojektuj i buduj”, a naszą specjalizacją są nowoczesne technologie energetyczne, takie jak kogeneracja i trigeneracja, które wspierają zrównoważony rozwój i efektywność energetyczną.
Dlaczego my?
Precyzja, terminowość i niezawodność w realizacji projektów każdej skali.
Indywidualne podejście do inwestorów prywatnych i publicznych.
nnowacyjne rozwiązania dla wymagających projektów technologicznych.
Dołącz do nas – razem tworzymy inwestycje, które zmieniają otoczenie i wyznaczają nowe standardy w budownictwie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.topconstruction.pl