Szukasz nowych wyzwań i chciałbyś pracować w biznesie potrzebnym społecznie?
Jeśli chcesz razem z nami rozwijać polskie wsie i małe miejscowości zapewniając ich mieszkańcom stały dostęp do produktów pierwszej potrzeby ZGŁOŚ SIĘ do nas i bądź częścią prężnie rozwijającej się, jedynej w Polsce sieci sklepów mobilnych „abc na kołach”!
Koordynator ds. rozwoju sieci
NA CO DZIEŃ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
- Inicjowaniem i wdrażaniem nowych oraz skutecznych projektów oraz źródeł w obszarze pozyskiwania nowych agentów;
- Kompleksowym prowadzeniem i doskonaleniem procesów rekrutacyjnych na agentów sklepów mobilnych (m.in. zarządzanie bazą kandydatów, publikacja ogłoszeń, prowadzenie spotkań rekrutacyjnych; szkolenie agentów);
- Zarządzaniem podległym zespołem;
- Weryfikacją potencjału;
- Działaniami administracyjnymi, w tym: dbanie o poprawny obieg dokumentów związanych z umowami agencyjnymi; raportowanie działań;
- Udziałem w procesie otwarć nowych oddziałów;
- Ścisłą współpracą z innymi działami firmy;
- Budowaniem pozytywnego wizerunku firmy.
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI POSIADASZ:
- Wykształcenie wyższe;
- Zdolności negocjacyjne, analityczne oraz szeroko rozwinięte zdolności
interpersonalne; - Potwierdzone doświadczenie w zarządzaniu procesami, projektami oraz zespołem;
- Silną orientacją na realizację celów własnych i zespołu;
- Min. średnio zaawansowaną znajomość programów: Word, Excel;
- Doświadczenie w pracy na analogicznym lub podobnym stanowisku.
GWARANTUJEMY CI:
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym laptop i telefon;
- Aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych pomysłów biznesowych;
- Brak monotonii i rutyny w pracy;
- Możliwość rozwoju osobistego wraz z rozwojem projektu;
- Bogaty pakiet benefitów m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie, karty sportowe, paczki na święta;
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole rozwijającym innowacyjny koncept detaliczny sklepów mobilnych „abc na kołach”.